Ready-Boost

Status
Niet open voor verdere reacties.

farmtool33

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2011
hallo, iedereen.

ik heb juist een netbook gekocht: eentje met een Intel Atom van 1.66Ghz, en Ram van 1Gb en windows 7 starter op, nu is mijn vraag:

ik heb al veel over readyboost gelezen, maar ik kan er toch nog niet aanuit de meningen zijn heeeeel verschillend.

ik heb een mooie usb stick van 8GB(rond de 30mb schrijf/lees snelheid) en een SD kaart van 4GB(rond de 17mb schrijf/lees snelheid), ik wil 1van die 2 VOLLEDIG aan mijn netbook overlaten met readyboost. Maar gaat mijn pc dan ook echt versnellen ? met 1 van die 2 volledig ?

Mvg

kevin

hey,,

dat had ik al gelezen hoor :p
maar ik wil weten wat jullie mening is, want ik heb al gelezen dat het op niets trekt en ik heb ook al gelezen dat het kei goed werkt...

De meeste Netbooks kunnen tegenwoordig 2 gb geheugen aan.
Voor een kleine € 20,- heb je een tweede reep.
Dat kan je ook overwegen als Ready Boost niet bevalt.

Dat merk je namelijk wel!

Heb het ooit eens uitgeprobeert, en moet zeggen dat het op zich prima werkt .. Pep voor (bijna) nop dan :)

Betekend dat dat het bijna niets werkt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ligt aan de PC in combinatie met de hoeveelheid aan gebruikte geheugen. Ik wil niet zeggen dat het niet werkt, echter .. De beoogde performance boost zul je wel ervaren, echter het is niet zo'n grote boost om gelijk een party te gaan houden ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan