Reageert niet "bug"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shifterke

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Heb tegenwoordig op mijn PC het probleem dat skype, world of Warcraft, internet, ... een seconde niet reageert, dan weer wel, dan weer niet, ...
Dit begint vresleijk irritant te worden vooral in WOW omdat dit hierdoor niet meer te spele valt. Kan dit in WOW oplossen door hem op fullscreen te zetten maar kan dit niet doen voor skype.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?

Grts en thx voor de hulp :)

Heb tegenwoordig op mijn PC het probleem dat skype, world of Warcraft, internet, ... een seconde niet reageert, dan weer wel, dan weer niet, ...
Dit begint vresleijk irritant te worden vooral in WOW omdat dit hierdoor niet meer te spele valt. Kan dit in WOW oplossen door hem op fullscreen te zetten maar kan dit niet doen voor skype.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?

Grts en thx voor de hulp :)

Heb ik steeds last van bij msn heel vreemd, zou het ook wel willen weten eigenlijk.

heb dit probleem tijdje niet gehad, kon dit oplossen door iets in het register te verwijderen.
probleem is dat dit probleem terug verschenen is en ik nergens die register waarde kan vinde die ik moet aanpasse/verwijderen
Help iemand?

**Edit**

Heb eindelijk de waardes teruggevonden

To fix the screen flashing issue, follow steps below.

Run Registry Editor
, and then delete the following registry keys:

HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Desktop\HungAppTimeOut
HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Desktop\WaitToKillAppTimeOut
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\HungAppTimeOut
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\WaitToKillAppTimeOut
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\WaitToKillServiceTimeOut

Restart the computer after deletion, and the screen flashing issue on Windows 7 should be fixed.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan