reageert niet (meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

lieske73

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
ik heb een probleem met mijn pc, hier draait xp op
op het moment dat ik naar mijn documenten, deze computer ofzo ga en ik gebruik de rechtermuisknop dan verschijnt er een zandlopertje die niet verdwijnt totdat ik het weer afsluit, geeft de melding aan mijn documenten reageert niet
ik heb al van alles geprobeert waaronder : malwarebytes, antimalware, hitmanpro, virusscanner (antivir), systeemherstel (lukte niet), registry mechanic, eusing free register cleaner, ik wilde ook proberen om windows te herinstalleren, maar mijn cd is ouder dan de versie die op de pc staat!
weten jullie hier een andere oplossing voor?
verder heb ik nog een probleem als ik internet explorer opstart krijg ik steeds de melding: naar startpagina of laatste site terug gaan
alvast bedankt
lieske73

controleer eens of je dit probleem ook hebt in veilige modus

ps.: loop je combofix , malewarebytes, etc... in veilige modus??

hallo
in de veilige modus heb ik dit probleem niet
hoe dan verder?

ik heb nog niet voldoende antwoord op mijn vraag
kan er iemand mij helpen??
ik kan trouwens ook geen systeemherstel uitvoeren, ook niet in veilige modus

Geeft MaleWare Bytes infecties aan?

Combofix zou moeten lopen in veilige modus...
Probeer het anders nog eens opnieuw te downloaden.

Als je de problemen niet hebt in veilige modus, dan wil dat zeggen dat er zaken opstarten die deze fouten veroorzaken...

ken je MSCONFIG?

ik heb combofix nu wel in veilige en gewone modus kunnen draaien, gaf wel de nodige fouten aan
probleem nog niet opgelost
ik ken msconfig niet

Probeer eens een Windows Repair.

CD insteken --> Op booten --> Kiezen voor installeren --> Als hij uw besturingsysteem ziet dan selecteer je dit --> Repair!

(indien je twijfelt: geef het hier dan eerst door! Als je daar fouten maakt, ben je mogelijks alles kwijt!!)

ik heb pc naar een deskundige gebracht om even alles te formateren en er opnieuw op te zetten
in ieder geval heel erg bedankt voor de bereidheid tot hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan