Real-time

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eaglethunder

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2005
Hoi,

ik heb een vraag: Bestaat er ook een programma dat ongeveer dezelfde functie heeft als SpywareBlaster of SpywareGuard alleen dan voor virussen (real-time dus)? En zo ja, is het gratis?

Alvast bedankt,

Yoeri

Geplaatst door Eaglethunder
Hoi,

ik heb een vraag: Bestaat er ook een programma dat ongeveer dezelfde functie heeft als SpywareBlaster of SpywareGuard alleen dan voor virussen (real-time dus)? En zo ja, is het gratis?

Alvast bedankt,

Yoeri

Élk residente antivirusprogramma heeft ongeveer dezelfde functie als SpywareGuard, maar dan voor virussen. :)

weet ik, maar ik bedoel een soort extra laag...

iig alvast bedankt Buffy:D

Ksnap je vraag niet echt.
Bedoel je iets als AntiVir? Deze scant ook alle bestanden die binnekomen, real-time dus.
En is freeware! :cool:

draai nooit twee real time virus protections.

wacht...wacht...wacht... dit gaat de verkeerde kant op.

Owkee, luister, uhhmzz lees; Ik heb een antivirusprogramma met real-time protection. Alleen het is een perfect programma, hij vind veel enzo, maar het valt me op dat het real-time programma wat minder sterk is. Kennen jullie SpywareGuard of SpywareBlaster? Dat zijn programma's die onafhankelijk draaien, en spyware 'voorkomen' ze kunnen ze niet verwijderen, maar alleen voor een groot deel voorkomen/afweren. Zoiets bedoel ik ook, alleen voor virussen. Er hoeft geen gigantisch antiviruspakket omheen te hangen, het is al goed als het een programma is dat 'voorkomt'. En als het niet lukt met dat voorkomen, mja, dan heb ik mijn AV. Maarja, voorkomen is beter dat genezen.

Dat bedoel ik:D

spywareblaster zorgt er volgens mij alleen voor dat er enkele gaten waardoor spyware komt opgevult zijn.
spywareguard is volgens mij alleen maar een realtime protection voor spyware dat gewoon ziet of er op het moment spyware in je computer probeert te komen.
dus spywareguard doet voor spyware wat een virusscaner met realtime protection voor virusjes doet

Ja, maar heb je ook real-time protection zónder virusscanner... dus in vergelijking met SpywareBlaster alleen dan voor virussen. Die dus kan zien of er virussen je computer proberen binnenkomen.

Waarom zou je zoiets willen. Het nadeel van zoiets zou zijn dat het nieuw virus kan binnenkomen zonder dat het opgemerkt word omdat de fabrikant van de realtime protection dit virus nog niet kent.
en dan blijft het virus mooi op je computer staan aangezien je nooit naar dit virus scant. Vanaf het moment dat je virusscanner dan uitgeschakelt is kan de worm dan in actie komen bv.
Want zo een realtime scanner alleen een virus dat al opgestart is
ik snap dus je vraag eigenlijk niet echt.
je kan goede commerciele antivirus producten hier uittesten via microsoft krijg je een langere trial periode voor etrust zelfs 1 jaar
http://www.microsoft.com/athome/security/viruses/wsc/en-us/default.mspx

Geplaatst door Eaglethunder
Ja, maar heb je ook real-time protection zónder virusscanner... dus in vergelijking met SpywareBlaster alleen dan voor virussen.
Hier klopt niets van. SpywareBlaster geeft helemaal geen real-time bescherming. SpywareBlaster doet helemaal niets real-time. ;)

Sorry, bedoelde SpywareGuard:p Maarja, je hebt gelijk; ik ga die trial van een jaar eens proberen van CA Etrust. Ben benieuwd...

bedankt allemaal:thumb: :D

Geplaatst door buffy

Hier klopt niets van. SpywareBlaster geeft helemaal geen real-time bescherming. SpywareBlaster doet helemaal niets real-time. ;)

Had ik nog niet gezegt dat spywareblaster alleen een paar gaten opvult.
Het voorkomt dus spyware.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan