Reality Fusion

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Beckmans

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Goeiemorgen allen,

Ik heb op m'n pc het programma Reality Fusion staan.
Daarmee kun je spelletjes doen met je cam. Volgens mij een beetje het idee van de Sony Playstation Eyetoy.
Ik wil dit eraf gooien, maar er zit geen uninstaller bij en bij Configuratiescherm->Software staat het niet in de lijst.
Is het dan voldoende om gewoon die bepaalde directory C:/Program Files/Reality Fusion te deleten en alle verwijzingen in het register te verwijderen?

Alvast bedankt,
Robert.

Geplaatst door Robert Beckmans
Is het dan voldoende om gewoon die bepaalde directory C:/Program Files/Reality Fusion te deleten en alle verwijzingen in het register te verwijderen?
Een uninstall programma gaat ook op die manier te werk, met inbegrip van de eventuele aanwezige 'hidden files', lijkt mij.

Maar heb je ook al in de directory Reality Fusion, i.p.v. alleen bij 'Alle programma's', even gekeken of er een deinstallatie programma bestaat?

Dennis.

Hallo Dennis,

Ik heb inderdaad al de hele directory doorgelopen, maar er staat nergens een un-installer tussen.
Dus dan maar gewoon alles handmatig verwijderen?

Robert.

In dat geval kun je handmatig de directory verwijderen en de restjes met bijvoorbeeld CCleaner verwijderen.
Hiermee haal je onder anderen de restjes nog uit het register, mochten deze aanwezig zijn.

Oke, gaan we dat doen.

Dennis en Admin, bedankt voor het snelle antwoord.

Robert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan