Volgens Windows 7 Ultimate werkt RealPlayer niet meer (rechtsonder in taakbalk) of niet correct. RealPlayer werkt nog wel en ik merk er niets van. Echter vorige week moest W7U ook nog eens tienmaal met die melding in beeld komen en lost dan niets op. Nu staat er download de nieuwste versie en verwijst naar de website van RealPlayer. Die link is natuurlijk dood 404. Goed, ik heb natuurlijk opnieuw geïnstalleerd en de foutmelding blijft aanwezig. Wat te doen? Heeft RealPlayer een tool om de rotzooi te verwijderen of W7U het zwijgen op te leggen?
Ik ben verder gegaan. Het programma heeft geen goede uninstall en met Revo Uninstaller alles verwijderd. Opnieuw opgestart en register gecleand. Alles gedaan wat mogelijk is. Nu is er onder Program Files (x86) geen Real meer te vinden en wel onder ProgramData. Windows 7 blijf met de melding komen Player werkt niet meer, terwijl die helemaal niet meer aanwezig is?
Ik ben verder gegaan. Het programma heeft geen goede uninstall en met Revo Uninstaller alles verwijderd. Opnieuw opgestart en register gecleand. Alles gedaan wat mogelijk is. Nu is er onder Program Files (x86) geen Real meer te vinden en wel onder ProgramData. Windows 7 blijf met de melding komen Player werkt niet meer, terwijl die helemaal niet meer aanwezig is?