realplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

computon

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2001
Berichten
67
Als ik realplayer start krijg ik een runtime error ipv dat het programma start.
Is de oplossing hiervoor bij iemand bekend?
Mijn pc draait met xp
 
hey frank bedankt voor je aandacht voor mijn probleem maar wwar jij me naar toe verwijst kan ik niks vinden, het probleem is trouwens al verandert, nou gebeurt er helemaal niks meer als ik het programma wil starten, word er niet beter op zou ik zeggen herinstalleren heeft ook niet geholpen misschien kun je er iets mee.
bvd ton
 
Computon,

Ligt even toe als je zegt 'er gebeurt niets'.
Zie je echt helemaal geen enkele reactie als je de applicatie start ?

Zo nee, wat gebeurt er binnen windows taakbeheer ?
- cntr/ alt/ del
- tabblad processen

Als je de applicatie start moet hier normaal gesproken 'realplay.exe' in de lijst verschijnen.

En wat heb je precies gedaan, waardoor het vorige probleem is veranderd in het actuele probleem ?

Ik hoor wel.

Groet,
Frank
 
Laatst bewerkt:
nee helaas er gebeurt echt niks en in taakbeheer staat niet wat jij zegt alleen realsceduler, wat er misschien mee te maken heeft.
Als ik opgestart heb en ik probeer het de eerste keer heb ik even wat schijfactiviteit, maar realplayer start niet op en de 2e keer geen schijfactiviteit meer.
Ik krijg de indruk dat er misschien een bestand mist, want als ik het wil deinstalleren zegt ie "uninstal component missing .
ik snap er niks meer van.
Help! hahaha
 
Computon,

Er zijn gevallen bekend dat Realscedular een hoop cpu tijd pakt.
Zelfs als je niets doet met Realplayer
Gooi realsceduler er eens uit (via taakbeheer; kan geen kwaad) en start realplayer nog eens.


Het enige wat ik nu verder kan bedenken is:
- opnieuw installeren (er overheen)
- deinstaleren (effe alles schoonpoetsen)
- reboot systeem
- opnieuw installeren


groet,
Frank
 
Laatst bewerkt:
Realplayer vind ik persoonlijk een rotprogje. Gebruik bijvoorbeeld Winamp of Windows Media Player.... stukken beter!
 
Mee eens Hans.
Anderzijds zijn er toepassingen die alleen met Realplayer werken.
Neem bijv sommige internetradio stations.
Zie http://radio.pagina.nl/

Groet,
Frank
 
Met Winamp kun je ook heel goed radio luisteren... ik kijk ook wel eens TV via Winamp :)

Met Realplayer ook eens geprobeerd maar allemaal errors toen ik op die radiostations klikte
 
is er dan een ander programma waarmee je videobestanden kunt afspelen met de extensie rm?
Zou alle problemen natuurlijk ook oplossen!
 
Geplaatst door computon
is er dan een ander programma waarmee je videobestanden kunt afspelen met de extensie rm?
Zou alle problemen natuurlijk ook oplossen!

ZoomPlayer kan dat en er zijn vast nog wel meer players die het kunnen. WinAmp kan het trouwens ook, mits je daar even een plug-in voor installeert.
 
Hetzelfde probleem...

Ik zit al een tijdje met exact het zelfde probleem. Eerst dacht ik laat maar zitten maar je komt nog steeds op veel websites alleen real-audio tegen.

Ook ik heb andere progjes gebruikt maar geen enkele player voldoet niet echt.
In bepaalde website's is de player geintegreerd en dan nemen de andere players dan RealPlayer dit niet over.

Vaak zit de link naar het te beluisteren cq. bezichtigen bestand ook verpakt in Javascipt zodat je het niet even kan kopieeren en plakken in een andere Player.

Bij mij doet RealPlayer sinds kort dus precies hetzelfde, NIETS!
Diverse keren alles er af gegooid, flink gecleaned, en weer opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt...

Ik wil gewoon m'n RealPlayer terug :)

Jeroen
 
Bijvoorbeeld.....

Ohja....een voorbeeldje:

Kijk bijvoorbeeld maar eens op: http://www.festivaltv.nl/ en kies dan "Televisie" in de linker kolom en vervolgens "Top 50 Channels",
kies daar maar eens een kanaal dat alleen een realplayer icoontje heeft.

Dit werkt dus niet met andere players.
(die ik getest heb)

Dan is deze Topic toch nog niet opgelost? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan