Realtek hd audio ALC 833

Status
Niet open voor verdere reacties.

wzshop

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
188
Beste mensen,

Ik heb net mijn computer geformateerd (xp er maar weer eens opgezet) alleen nu ik mijn geluidskaart wil installeren krijg ik een foutmelding. Ik had al gehoord dat het belangrijk was dat je computer verder up to date is dus heb ik meteen SP3 gedownload en geinstalleerd, maar toch krijg ik nog steeds de foutmelding:

"fout bij installeren realtek hd audiostuurprogramma"

Dit krijg ik wanneer ik vanaf de cd probeer te installeren. Als ik andere hd audio drivers probeer te installeren krijg ik of iets over een "microsoft bus driver" die ontbreekt of ik krijg de foutmelding 'fout bij installeren realtek hd audiostuurprogramma error code : 0xEO000227'

Wat kan ik het beste doen? Ik denk dat ik eerste wat updates en drivers nodig heb en dat het dan zou moeten lukken, maar weet iemand welke ??

Alvast super bedankt voor je tijd.
Groet.
Robbert
 
probeer dit eens

ga eens naar de website van de fabrikant in dit geval www.realtek.com
of als het geluid op het moederbord zit probeer daar eens een driver te vinden meestegevallen zijn deze upgedate
 
Beste mensen,

Ik heb net mijn computer geformateerd (xp er maar weer eens opgezet) alleen nu ik mijn geluidskaart wil installeren krijg ik een foutmelding. Ik had al gehoord dat het belangrijk was dat je computer verder up to date is dus heb ik meteen SP3 gedownload en geinstalleerd, maar toch krijg ik nog steeds de foutmelding:

"fout bij installeren realtek hd audiostuurprogramma"

Dit krijg ik wanneer ik vanaf de cd probeer te installeren. Als ik andere hd audio drivers probeer te installeren krijg ik of iets over een "microsoft bus driver" die ontbreekt of ik krijg de foutmelding 'fout bij installeren realtek hd audiostuurprogramma error code : 0xEO000227'

Wat kan ik het beste doen? Ik denk dat ik eerste wat updates en drivers nodig heb en dat het dan zou moeten lukken, maar weet iemand welke ??

Alvast super bedankt voor je tijd.
Groet.
Robbert

Probeer je soms vista drivers op xp te installeren?
ga naar de website van je pc fabrikant, bv. acer, en dan zoek daar drivers voor xp, download al die drivers en instaleer ze. (let op dat je drivers voor jou pc model download)!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan