realtek high definition problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

zanmatoffx

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2010
Beste leden van het forum,

ik geraak er zelf niet meer aan uit helaas vandaar dat ik even jullie hulp wil inroepen. Vorig weekend maakte ik een format van mij laptop, dat ging allemaal erg vlotjes, ook bij het herinstalleren van alle nodige drivers. Helaas stuitte ik nog op een probleem met mijn geluidskaart/audio driver.

Alle geluiden van windows zelf blijken te werken en ook de geluiden van internet, zoals youtube en dergelijke meer werken, maar alle andere media niet, video en muziek via vlc of windows media speler afspelen werken helaas niet. Bij het configuratie scherm zag in na het installeren van de gepaste driver voor de realtek high defenition audio driver het volgende. Blijkbaar kan ik dus nergens geen apparaat meer selecteren om audio mee af te spelen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit nog kan aanpassen?

mvg dank bij voorbaat

4985893439_b31e8b1a41_b.jpg

Welkom bij de Helpmij!

Lees dit topic (waar 2 probleemhouders een soortgelijk probleem hadden) eens door. Als je meent dat je er wat zou kunnen hebben, post dan de door mij gevraagde en door hen geplaatse informatie.

Laatst bewerkt:
Tenzij iemand anders nu tijd heeft, kan ik niet eerder dan morgen op je vraag terugkomen. Ik ga nu eten en daarna mijn verjaardag vieren / visite ontvangen.................... Ja, ik ben vandaag13-09 jarig !

Geen probleem hoor, ik zit momenteel al een kleine week met her probleem het komt niet op een dagje, en al zeker niet als het uw verjaardag is! Bij deze ook van harte gefeliciteerd! xD

Heel erg raar, het geluid van de internet video's is ondertussen ook weer verdwenen om onduidelijke reden!

Heb je na de herinstallatie van Windows wel de chipset (moederborddrivers) geïnstalleerd?
Ik loop vooralsnog even vast op het moederbord van je laptop. Welk merk en type laptop heb je precies?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan