REALTEK RTL8187 Wireless LAN krijgt geen stationsletter

Status
Niet open voor verdere reacties.

36gianni36

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2009
Hallo,
Ik heb een REALTEK RTL8187 Wireless LAN 802.11b/g gekocht maar als ik hem inplug
krijgt hij geen stationsletter. Hij kan wel gewoon verbinden met een router maar hij krijgt geen stationsletter. Hoe los ik dit op????

Heeft hij ook niet nodig.
Het is geen usb opslag stick:o

Dat is normaal dat deze geen stationsletter krijgt.
Is ook geen verwisselbare station, maar lauter om draadloos te verbinden met een netwerk.

Maar de REALTEK RTL8187 Wireless LAN Utility heeft de letter nofig anders werkt hij niet

In je startpost schrijf je dat hij wel gewoon kan verbinden, dus als je een probleem hebt zul je het nader moeten toelichten.

De software is om wifi te verzenden Omdat het netwerk waar ik mee verbind traag is
En mijn eigen kabelinternet snel i. dus wil ik dat snelle internet als netwerk hebben

Zo komen we verder.
Weet je hoe je eigen netwerk heet ?
Verbindt daarmee ( en voer evt. ingestelde of op de router vermelde wachtwoord in en je kunt met je eigen netwerk aan de slag;)

en dat is nou juist het probleem.
Het internet is van mijn buren. Ik mocht het gebruiken omdat ik de router voor ze had aangesloten

Als jij die router hebt aangeloten, weet je toch de gegevens ervan.
Zoniet kijk je ze even lief aan en verbind een computer met de router en kijk welke instellingen hij heeft.

Laatst bewerkt:
Buren hebben sloom internet
Router = van buren
Buren willen router niet kwijt (heb ik al bij de aansluiting over gehad)
Ik heb snel internet.
En alleen die usb stick met de software die ERBIJ zat
Denk je niet dat het gewoon moet kunnen? Zelfs in de handleiding staat op het plaatje de stationsletter...

Of ik denk als een dronken aardbei en snap je logica niet of je bent totaal niet duidelijk met wat je wilt.

Je wilt snelle "draadloos" internet van je eigen, maar verbind met de buren die traag internet hebben. Waarom heb je zelf dan geen draadloos netwerk opgezet waarop je verbind om je gewenste snelheid te halen?
Via je buren ga je dit werkelijk nooit voor elkaar krijgen.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan