Realtime nieuwsberichten op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

aymar

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Berichten
622
Hallo forummers,

Sinds een paar maandjes ben ik bezig om php te leren, tot nu toe gaat het wel goed en heb ik enkele mooie websites ermee gebouwd.
Nou zit ik een beetje vast. Ik ben bezig met een soort nieuwssite. Denk daarbij aan ad.nl / telegraaf.nl (geen reclame)
Alleen ik weet geen ene database / paneel waarbij je nieuws kan toevoegen, waarbij je via een iframe makkelijk op de homepage kan zetten.
Dus mijn vraag is, weet iemand een nieuwspaneel waarbij ik nieuwsfeed kan toevoegen en die dan realtime word veranderd op de homepage.
Ik had al een paneel gehad (radipanel), maar dat is iets meer de dj richting op, en daar staat het in kolommen, i.p.v rss soort.

Danku,

Aymar
 
Hallo Aymar,

Als je al een paar maandjes met php bezig bent lijkt het me wel logisch als je de basis begrippen POST en GET wel kent.
Dit zijn 2 goeie methodes om user input op te slaan en te publishen.

Als je dit in een database wilt opslaan ben je ook MySQL nodig.

Als je al een script hebt zou je die dan willen posten en vertellen wat er niet werkt?
 
@CupCoffee, ja niet alle begrippen heb ik al onder de knie xD . Ik heb het al doorgelezen over Post and Get, maar ik dacht dat ik daar weinig aan had (naar mijn mening dan ) Maar bedankt voor je reactie! Dit weekend zal ik de documentatie even doornemen ! ;D
 
@CupCoffee, ja niet alle begrippen heb ik al onder de knie xD . Ik heb het al doorgelezen over Post and Get, maar ik dacht dat ik daar weinig aan had (naar mijn mening dan ) Maar bedankt voor je reactie! Dit weekend zal ik de documentatie even doornemen ! ;D


Misschien als voorbeeld?
CUTENEWS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan