realtime protection werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

chuigonzales

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2005
Berichten
103
hallo beste mensen,

ik heb jullie hulp weer eens nodig. Ik ben in het bezit van Norton Antivirus corporate edition en zit sinds kort met een probleem. Zoals de titel al aangeeft werkt mijn realtime protection niet meer.
In de bijlage zit een plaatje van mijn system tray waarin het symbool van Norton zit. Hier zie je een uitroeptekentje staan, wat volgens mij verband houdt met het Realtime Protection dat niet wilt werken.
Heeft iemand een idee hoe ik mijn Realtime Protection weer kan activeren.

Alvast bedankt,

Chuigonzales
 

Bijlagen

  • naamloos.bmp
    20,4 KB · Weergaven: 26
Klik eens met rechts op het icoontje van Norton en kijk of je daar bij het contextmenu iets kan activeren.
Ik ken Norton verder niet goed, maar het kan bijvoorbeeld ook betekenen dat er een update beschikbaar is oid.
 
Al met de Rechtermuis klik geopend , en inschakelen doen.??
 
uiteraard heb ik het programma volledig ge-update. En het is inderdaad mogelijk om met de rechtermuisknop het Realtime Protection systeem te activeren, maar dit werkt niet. Het vinkje staat er dan voor hooguit 3 seconden en verdwijnt weer...
Ik heb ergens anders gelezen dat het mogelijk een virus kan zijn die het Realtime protection system blokkeerd. Ik heb meerdere malen de boel gescanned en niets kunnen vinden...
Iemand nog een idee?
 
Bedankt voor jullie hulp mensen. Het probleem is inmiddels opgelost, waarom en hoe weet ik niet, maar toen ik vandaag keek was er niets meer aan de hand. Volgende keer zal ik eerst ff rebooten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan