Reboot als ik mp3 start....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Heb een tijdje een probleem gehad. Ik had gewoon normaal geluid, maar alsi k dan opnieuw startte..was het weg... en als ik dan weer starte deed hij het weer..telkens om de beurt.. Ik was dat zat dus ik dacht, laat ik mijn drivers eens opnieuw eropgooien.. Nu had ik die nog ergens liggen... al weet ik niet zeker of het de juiste waren.. nu is het zo dat zodra ik een mp3tje aanklik... mijn pc reboot (ook geen Windows welkoms deuntje)... iemand een idee? hoe kom ik er achter wat voor geluidskaart ik precies heb zonder hem eruit te halen? want dan dl ik egwoon opnieuw de nieuwe drivers.. of zou dat niet helpen?

thanks!

Heb dat progje gedownload... als ik bij hardware en sound devices kijk...is het enige waarik uit kan kiezen... mijn Philips ToUcam pro Camera (maar die staat bij Input...) ik neem aan dat ik eigenlijk ook output zou moeten kunnen kiezen... maar die is er dus niet...vreemd...

Sorry...ik was in mijn bericht uitgegaan van een videokaart. Zie nu inderdaad dat het om een geluidskaart gaat! Sorry...

Ik heb een onboard geluidskaart, dus kan niet zien waar (en/of wat) SiSoft Sandra aangeeft bij een pci geluidskaart!

Als je bij mijn computer rechtsklik eigenschappen/hardware/apparaat beheer
zie je bovenin besturing voor geluid,video en spelletjes
van daaruit moet het geen probleem zijn je audiokaart te identificeren.:thumb:
meestal kan je door op r- klik erop en dan stuur programma bijwerken al je juiste drivers instellen,die waren nl. ooit bij setuppen al ge implementeerd in je windows.:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan