Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected

Status
Niet open voor verdere reacties.

Opagek

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Berichten
100
Ik heb het probleem dat mijn pc niet goed opstart vanwege deze: Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected error.
Ik heb een upgrade kit gekocht en die geinstalleerd maar dan krijg ik de bovenstaande error.

EDIT: Ik heb het bovenstaande probleem opgelost maar heb nu een andere probleem hij start op tot het windows xp logo laad vervolgens tot het balkje 1.5 keer langs is gekomen en valt dan weer uit en dan begint het opnieuw
 
Laatst bewerkt:
Krijg ik de kans niet toe.
Ik kan niet in de bios komen en de boot sequence veranderen.
 
Het Bios zou je wel in moeten kunnen. Ook niet met F12 of F11 bijvoorbeeld voor het bootmenu, wat in sommige Bios versies kan zitten, te komen?
 
ik heb windows nu opnieuw geinstalleerd maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
 
Hallo,
Ik heb momenteel het zelfde probleem, echter als ik een aangesloten externe usb-opslagmedium verwijder, start de computer wel goed op.
 
@Frikon:Welkom op Helpmij...:thumb:

Gaarne een eigen vraag maken in de juiste sectie.Dit topic is alweer een paar maandjes oud en derhalve ook niet actueel meer.Meeliften/inbreken is ook niet wenselijk op Helpmij(lees niet toegestaan)
Deze voorzie ik nu van een slotje.Succes.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan