Reboot bij spelletjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kreezie Keesie

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Berichten
21
Heeeeelp,
Ik heb een nieuw videokaart geïnstalleerd in de hoop mooiere graphics te krijgen, Maar bij de spelletjes waar ik dat wil (Harry Potter/Grand Prix 4, en nog een aantal) reboot m'n pc op het moment dat ik op "play" klik. Introductiescherm verschijnt gewoon, en daarna gaat het mis.

Ik werk met XP, pentium 4 1.5, en een 128Mb videokaart (Leadtek A280LE TD ViVo TI4200).

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Groetjes
Kreezie Keesie.
 
Eigenschappen van deze computer > geavanceerd > opstart- en herstelinstellingen, daar uitvinken dat hij automatisch moet rebooten.

Dan kijken wat voor fout je krijgt.
 
In ieder geval een melding

Masera bedankt.

Ik heb nog geen oplossing, maar in ieder geval wel een foutmelding. Ik heb de driver opnieuw geïnstalleerd, maar geen effect. Ik ga nu proberen een update van de driver op te halen, en anders de kaart er uit en helemaal opmieuw beginnen. En anders, terug naar de winkel :-(
 
Welke foutmelding krijg je dan? Misschien weet iemand aan de hand van die melding waar het probleem uit voortkomt en dat bespaart jou een moeite......:)
 
De foutmelding is:
IRLQ_NOT_LESS_EQUAL

en bij technische info staat:
*** STOP: 0X0000000A (0X7A675551, 0X00000002, 0X00000000, 0X04F42ED)

Als iemand me kan helpen. PLEASE, want kaart eruit en nieuwe drivers heeft niets opgeleverd.

huilhuilhuil
 
Na een volledige crash, ik had iets foutgedaan met drivers verwijderen en had ineens helemaal geen beeld meer, is nu alles in orde. Het lag dus aan de driver. Ik heb nu niet de bijgeleverde driver, maar een andere (standaarddriver uit windows) geïnstalleerd, en dat werkt prima.
Iedereen bedankt!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan