reboot computer telkens weer na update xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

xaffie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2007
Berichten
3
.Ik heb gisteren weer alles van C moeten verwijderen.Nadat alleen windows weer op C stond geinstalleerd ben ik begonnen met het downloaden en installeren van de windows updates.Na het installeren de computer reboote nen toen kwam het.De computer start op en gaat weer uit ,start op en gaat weer uit,enz,enz.Opnieuw de cd erin en windows herstellen anders kwam ik niet meer in windows.Nu kom ik weer in windows en heb iets van 80 updates die niet kunnen worden geinstalleerd.Dit is nu al de tweede keer van de week dat me dit gebeurt.Is dit een virus of doe ik iets verkeerd?Wier help me uit de brand?

P.S.gaat om een legale versie van windows
 
al geprobeerd om in veilige modus op te starten(F8)?
Als dat lukt dan naar systeemherstel en terugzetten naar een herstelpunt waarvan je weet dat het normaal functioneeerde.
 
Ik heb het geprobeerd en ik kan de updates nog steeds niet installeren.Nog andere suggesties?
 
Updates zijn bedoeld om het besturingssysteem beter te laten draaien. Doen ze dat niet dan heeft het ook geen zin om ermee door te gaan. Je kunt inderdaad proberen om eens een virusscan op je computer los te laten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan