Reboot loop na installatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JapserVM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Berichten
4
Hallo,

Ik heb net op mijn PC windows 7 ultimate geïnstalleerd maar als die klaar is met installeren en dus voor het eerst echt op wilt starten start hij opnieuw op, daarna krijg ik een "Windows Herstelmodus" of iets dergelijks en als ik daar op Herstel druk, dan gaat die bestanden laden en weer terug naar 't scherm. Als ik op windows starten druk dan laat die het logo zien, en dan reboot hij weer..

Specs;
ASUS P8H61-m PRO
Intel i5 2500k (Onboard graphics totdat dit probleem is opgelost)
250GB HDD
160GB HDD
650Watt voeding
 
Hoe staat de bootvolgorde ingesteld in het BIOS , en ligt het installatieschijfje nog in de CD/DVD lezer?
 
Als de installatie helemaal voltooid en gelukt is , haal het schijfje uit de cd/dvd lezer.
En stel de bootvolgorde in op
1. HDD
2. CD/DVD

Is de installatie nog niet voltooid mag de bootvolgorde ook op
1. HDD en 2. op CD/DVD gezet worden. De installatie zal wel verder gaan.
 
Laatst bewerkt:
@seniorke, De opstartvolgorde maakt niet uit, hij kijkt dan alleen of er een bootable disk of iets anders in zit(heb hem zelf namelijk op 1 CD/DVD 2. HDD).

@TS-Starter, herinstalleer de pc gewoon nogmaals, ik denk dat er iets is fout gegaan met een belangrijk bestand wegschrijven na de hardeschijf.
 
@seniorke, De opstartvolgorde maakt niet uit, hij kijkt dan alleen of er een bootable disk of iets anders in zit(heb hem zelf namelijk op 1 CD/DVD 2. HDD).

@TS-Starter, herinstalleer de pc gewoon nogmaals, ik denk dat er iets is fout gegaan met een belangrijk bestand wegschrijven na de hardeschijf.


Dat had ik dus al een paar keer gedaan
 
Ik heb nu dus ook andere DVDtjes geprobeert die wat minder legaal verkregen zijn (Maar heb de sleutel zelf dus zou 't mogen..) die vragen om DVD/CD Drivers bij de installatie, dus daar kom ik niet eens door de installatie heen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan