reboot loop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChaosFuel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2004
Berichten
4
Hallo,

Ik heb sinds kort een herhaaldelijke reboot loop van mijn windows xp pro. Ik kon in eerste instantie nog in windows komen, maar dat is nu helemaal afgelopen. Ik dacht dat het misschien wel verstandig kon zijn om mijn C te formatteren en windows opnieuw te installeren, aangezien mijn compu 1x in de vier maanden gewoon crashed en dan is het na opnieuw installeren wel over meestal, maar dit keer hielp dit dus niet. Halverwege de installatie rebootte hij gewoon weer.

Een vriend van mij vertelde mij dat het misschien aan de koeling kon liggen aangezien de pasta tussen de koeling en de processor vrijwel verdwenen was, ik heb dat toen vervangen door nieuwe pasta, en het is me toen gelukt om in ieder geval de installatie te voltooien. Helaas rebootte hij na een half uur in windows te zijn weer.

Toen werd mij verteld dat het misschien wel een virus, een worm of een defecte harde schijf kon zijn. Ik heb toen mijn harde schijf in de compu van iemand anders gehangen en ben toen gaan scannen naar virussen, wormen en fouten, wat geen resultaat opleverde.

Vervolgens dacht ik dat het wel een verstandig idee zou zijn om in de veilige modus te kijken in de logboeken. Het enige wat ik daar kon vinden was een foutmelding over de acpi, wat volgens diverse internet site inhield dat het een bios probleem was, en dat ik de BIOS moest flashen. Zo gezegd, zo gedaan, maar het hielp niks.

Ik heb uiteindelijk maar geprobeerd om weer opnieuw te installeren, en dit keer rebootte hij nog eerder dan normaal!

Kan iemand me alsjeblieft helpen? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen!

Alvast bedankt,

Chaos Fuel
 
Welkom op Helpmij.:)

Mischine ben je wel slachtoffer van het Blaster virus, deze kan ook na een format nog op je pc zitten.

Kijk eens hier voor aanwijzingen en oplossingen;

*LEZEN* RPC-meldingen en reboots
 
het probleem is dat ik al naar vriussen en wormen heb gescand, en met een van de nieuwste versies van die virusscanner... hij vond niks, dus het blaster virus kan het ook niet zijn. :(

Maar iig dankjewel voor je hulp.
 
Ik heb nog een keer gecheckt of het de Blaster worm/virus kon zijn, en de symptomen van mijn computer komen niet overeen met wat Blaster doet. Dus ben ik nu echt 100% zeker dat het Blaster niet is.
 
hallo mensen,

Ik heb nog steeds hulp nodig, ik heb zelfs alles uit m'n kast gehaald en er opnieuw ingezet. Haalde helaas ook niets uit. Kan iemand me alsjeblieft helpen? Ik zit echt met m'n handen in het haar (en mijn haar is LANG ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan