reboot na afsluit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mouze

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
228
Hey,

mijn broer heeft een probleem met zijn pc... als hij hem uitzet dan reboot ie gewoon...
Ik heb al ergens een vinkje uitgezet: eigenschappen deze computer ---> geavanceerd ---> onderste instellingen ---> de computer automatisch opnieu opstarten. Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maarja...
Als iemand iets weet, kom maar op :D
Owja, hij heeft win. xp. prof. nl....

Greets,
Floris.
 
Hmz, ik word er niet veel wijzer van...ik denk niet dat het aan drivers ligt van geinstalleerde programma's...iemand anders nog een andere oplossing??
 
Al eens gescant op virussen? Zijn er ook foutmeldingen, anders deze posten.
 
Geplaatst door Mouze
Hmz, ik word er niet veel wijzer van...ik denk niet dat het aan drivers ligt van geinstalleerde programma's...iemand anders nog een andere oplossing??

Waarom denk je niet?

Oude versie van Nero? Oude versie van Easy cd Creator? Logitech drivers niet up to date?
 
iig, geen virussen, pc net geformateerd en opnieuw geinstalleerd.

"Oude versie van Nero? Oude versie van Easy cd Creator? Logitech drivers niet up to date?" geen van deze progammas heb ik geinstalleerd dus daar kan het ook niet aan liggen :S

...
 
Wat voor een programma's draaien er dan wel op?
 
De standaard dingen zie bijlage (veel window updats, onderaan staat alleen nog Winrar)

Ben ik de engige met dit probleem, of hadden jullie hier ook last van?
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    96 KB · Weergaven: 21
Het is meestal een programma of driver probleem dat dit veroorzaakt
 
Het zomaar opstarten van xp nadat je de pc hebt afgesloten is mij lang geleden ook overkomen en is een bug in sommige versies van xp zelf. Heb het op dit forum opgelost gekregen, dus ik zou zeggen: gebruik de "search". Dit topic is hier al tig x aan de orde gestelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan