Reboot van het systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

AndBot

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2007
Berichten
26
Beste Hansscheer en Michael4446,

Hans het is gelukt !!!!! Door eerst de gratis versie compleet te installeren en na herstart te de-installeren, verdween alles van Spy Sweeper. Daarna was via CCleaner ook niets meer te vinden. Ook niet meer via Windows verkenner.

Heren, bedankt. Kan julli deze afmelden als gereed ?

Nu doet zich tegelijkertijd een ander probleempje voor. Regelmatig valt tijdens het computeren (tijdens surfen, email, spelletjes, or whatever) de computer geheel uit en start zich daarna weer op vanaf het begin. Zonder foutmelding !. Enig idee of moet het eerst vaker gebeuren zodat ik iets specifieker kan zijn ? Ik hoor het graag. Wellicht dat dit nieuwe onderwerp onder een nieuw onderdeel valt !

Ik ben goed te spreken over helpmij en heb in het jonge verleden al eens een donatie gedaan. Wellicht de volgende keer weer.

Groeten

Andre B
 
Andre,
Mooi dat je probleem met SpySweeper is opgelost!:thumb:
Vragen kan je op opgelost zetten door dat rechtsonderaan aan te geven.

Over je volgende probleem:

Ga naar Start --> rechtsklik op Deze Computer --> Eigenschappen --> tabblad Geavanceerd --> en kies voor Instellingen onder het kopje Opstart- en herstelinstellingen --> haal dan het vinkje weg voor de regel De computer automatisch opnieuw opstarten.

Dan krijg je de volgende keer een Blue Screen of Death ( BSOD ) oftewel een blauw scherm met foutcodes. Kan je de gegevens in de met rood omlijnde blokken opschrijven en hier vertellen:

bsod_big.gif
 
Ook dit probleem heb ik eens meegemaakt

Mocht bovenstaande niet lukken , en het geen hardwareconflict of temperatuurprobleem is , haal dan de nieuwste essentiele drivers binnen .
Driverguide is een programma wat aangeeft welke drivers nodig zijn .
De betaalde versie download ze automatisch .
Hans
 
Ik zal asap reageren

Andre

NB kan ik nu Spy Sweeper als gereeds melden en wie kan dan een nieuwe call aanmaken
 
Dat een pc automatisch opnieuw opstart ligt bijna altijd aan een BSOD ( blauw scherm ).

En ik zou gewoon hier doorgaan met je vraag.
 
En daar is hij weer !
De melding is :
1- geen omschrijving

2- STOP: 0x0000008E (0X0000005, 0XBF8011A3, 0XF68C2A48, 0X00000000)

3- WIN32K.SYS -address BF8011A3 base at BF00000, datestamp 45f013f6.

Help me, red me, het gebeurt nu constant !!:mad:

Andre
 
Hoi Raoul,

Wat een gepluis zeg.....
Nevertheless, mijn Windows XP Home Edition was al bij (gebruik al enkele jaren SP2)
Recent geen problemen gehad.

Welke memtest ? er zijn er meerdere

In de onderste link van je reactie kan ik de 0X0000008E niet vinden.

and know ?

Andre
 
Doe eerst sowieso eens de Microsoft Update.

Daarna pc opnieuw opstarten en daarna even de Memtest:

RAM Geheugen testen

Download hier de versie voor een floppy.
Download hier de versie voor een cd.


Heb je een floppy?

1) Doe hem in je floppy-drive
2) Ga naar Deze Computer en klik met rechts op je floppy-drive ( vaak A:\ )
3) Kies dan voor Formatteren en laat je floppy formatteren.
4) Houd de floppy in de drive
5) Dubbelklik op install.bat

Wil je het op een cd zetten?
1) Download dit bestand ( download begint gelijk )
2) Pak het bestand uit
3) Ga naar Nero StartSmart --> kies bovenaan voor CD --> Ga naar het deel '' Kopieren en backup --> en klik in dat deel op '' Image branden naar schijf ''
4) Selecteer in het nieuwe scherm de .ISO file, die je net hebt uitgepakt.
5) Laat Nero de image branden ( 1 Image op 1 CD )

In plaats van de stappen om Nero te gebruiken ( 3 t/m 5 ) bij het branden van de cd-image kan je ook een ander programma gebruiken. Een gratis en goed programma om een image te branden is het programma ImgBurn, wat gratis te downloaden is.

En dan:
Doe de cd of floppy in de drive en start de computer opnieuw op. Als het goed is wordt de computer nu opgestart vanaf de cd of floppy. Is dit niet zo en wordt Windows gewoon gestart moet je even in het BIOS instellen dat het cd-romstation / dvd-drive of floppydrive als eerste opstartitem ingesteld staat
Laat de memtest ongeveer 8 uur ongestoord draaien. Daarna kan je zien of er fouten zijn gevonden.

Succes!:thumb:


En als laatste, heb je laatst nog nieuw software geinstalleerd of nieuwe drivers geinstalleerd? Of hardware of randapparatuur toegevoegd?
 
Beste Michael4446,

Zo dat heeft een nachtje gekost.
Na ruim 11 uur lang kwam de pc met de volgende meldingen:

Tst 4
Pass 1
Failing Address 000065a9370 – 101.5mb
Good 1bb6eb52
Bad 1bg6eb52
Err-Bits 0020000
Count Chan 1


Dit was ontdekt na een Wall time van 1.09 uur in Pass 1

Deze was zo ingericht:
Wall time 1.09
Cached 768m
RsvdMem 84k
Mem Map e820-Std
Cache on
ECC off
Test Std
Pass 1
Errors 1
ECC Errs 0


NB ik heb geen nieuwe hardware toegevoegd. Ik wel vanwege het probleem met Spy Sweeper alles van HitmanPro verwijderd en daarna enkele andere anti-spyware progs geinstalleerd, als:
Spy Blaster
Ad Aware
AVG Anti Spy
AdvanceWindowsCare
Spybot Search en Destroy

Wat ik al had en heb laten staan was Avast (virus quard ?)

Kan je hier iets mee ??
Systeemherstel na eerder datum ?
Kan memory hersteld worden ?

Hoor het graag.
Andre
 
Michael, Hans of Raoul,
kunnen jullie nog kijken naar mijn laatste bericht.
IK hoor graag reactie.

Bedankt:(

Andre:rolleyes:
 
Sorry Mario,

Maar ik heb naar mijn beste weten de vraag over Spy Sweeper afgesloten en de bovenstaande nieuw geopend. Het was van mij uit goed bedoeld hoor !!

Andre :rolleyes:

onderstaand via Mario:
Daarmee ben je hier http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=298043 ook al bezig. En je hebt daar ook al antwoorden op gehad. Dan is het niet netjes om dan je vraag weer te stellen

Deze gaat dicht en het ander topic zal gesplitst worden

edit: hier staat je nieuwe topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=298839
 
De Vraag Staat Nog Steeds Open.......

Wie Kan Me Verder Helpen ??

Andre
 
Dames en heren,

ik heb waarschijnlijk het probleem gevonden.
Ik kreeg de tip om de computer eens op te maken en te reinigen.
Wat een stof zeg
Alles opgezogen en met een kwast geschoon gemaakt.
Dat is een week geleden en sindsdien doet het probleem zich niet meer voor.

Toch nog bedankt.

AB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan