Recent-gebruikte-programmalijst onder startknop mist

Status
Niet open voor verdere reacties.

peerdvanomeloek

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2009
Beste lezers,

Sinds enkele maanden is de lijst met recent geopende programma's onder de startknop weg. Als ik nu op start klik, zie ik alleen twee programma's die ik aan de lijst 'vastgemaakt' had, dus die staan normaliter boven de lijst die dynamisch verandert door je computergebruik. Met behulp van diverse programma's heb ik al van alles geprobeerd om deze lijst terug te krijgen, maar niets blijkt te helpen.

Ook het legen van de lijst, het veranderen van welke programma's er wel of niet in getoond mogen worden, alsmede de hoeveelheid laatst gebruikte programma's opnieuw instellen helpt niet. In het register zoeken heeft ook niets opgeleverd tot nu toe.

Iemand enig idee wat ik kan doen om mijn recent gebruikte software/programma-lijst terug te krijgen?

Alexander

Rechtsklik op de Startknop, dan Eigenschappen
Dan op het tabblad Menu Start, op de knop Aanpassen drukken (ik neem effe aan dat je niet het Klassieke menu aan hebt staan)
Als je dan onder Programma's kijkt kun je daar aangeven hoeveel programma's ie mag laten zien.

Let wel, sommige cleaners gooien die lijst leeg, en dan zie je dus niks totdat je weer wat programma's gestart hebt.

Bedankt voor je poging, maar ik schreef in mijn oorspronkelijke bericht al:

'Ook het legen van de lijst, het veranderen van welke programma's er wel of niet in getoond mogen worden, alsmede de hoeveelheid laatst gebruikte programma's opnieuw instellen helpt niet.'

... omdat ik wist dat mensen me dit zouden gaan aanraden. Met andere woorden, dit heb ik heel lang geleden al meermaals geprobeerd, zonder het gewenste effect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan