Recente Updates veroorzaken vastlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanskraan

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2005
Recent heb ik melding gekregen van Microsoft dat er 10 updates waren voor Vista, Office 2007 en Office 2010. Vier stuks konden worden geinstalleerd zonder problemen. Op elk van de andere 6 liep mijn computer vast. De updates welke een vastloper veroorzaakten zijn:
KB2880507 en KB2880508 voor Office 2007
KB2931368, KB2758694, KB890830 voor Vista
KB2825635 voor Office 2010
Kan iemand mij adviseren hoe ik deze 6 updates ook kan installeren?
Het is mij overigens volkomen onduidelijk waarom 4 stuks geen problemen geven en 6 stuks wel.
Voorgaande updates lieten zich vrijwel altijd zonder problemen installeren en nu ineens wil dat niet meer. Ik werk met Vista SP2. Computers, het blijven raadselachtige apparaten.

Installeer ze eens een voor een.
Dan zie je welke de problemen geeft.

Kijk dan bij mislukte updates naar de reden.

Installeer ze eens een voor een.
Dan zie je welke de problemen geeft.

Kijk dan bij mislukte updates naar de reden.
Door het vastlopen heb ik alle updates al een voor een geinstalleerd. Hierdoor kwam ik er achter dat er 4 zonder problemen geinstalleerd konden worden. De andere 6 gaven stuk voor stuk een vastloper. Er is dus dan ook geen mededeling van een foutcode of zoiets dergelijks. Het installatieproces stopt en de computer zit muurvast. De aan/uit knop is de enige ontsnapping.

:confused: Weet echt niet wat aan de hand bij jou met updates is, maar kijk even ook die andere Microsoft FixIt -->> http://support.microsoft.com/mats/windows_update/nl-nl

Helaas resulteren de aanwijzingen op de site niet tot een oplossing voor de vastlopers. 5 updates laten mijn computer nog steeds vastlopen ook wanneer ik ze stuk voor suk tracht te installeren. Het update proces verloopt steeds op de zelfde wijze. Nadat het herstelpunt is gemaakt en de eerste en enige geselecteerde update wordt geinstalleerd stopt op een gegeven moment het laden en loopt mijn computer vast. Muisaanwijzer kan niet meer bewogen worden en Alt+Conltrol+Delete werkt ook niet. Geen enkele foutmelding. Computer zit muurvast. Hij reageert alleen nog op de Aan/Uit knop.
Heeft iemand nog een oplossing?

Bij elke die update dat je niet installeren kan, heb je ook uitgebreide informatie link als je er op klikt kan je ook zien of zijn ze inderdaad voor jouw systeem geschikt ( ?? ) maar misschien is het ook zo dat jij handmatig een achter een moet die downloaden en ook installeren voor jouw systeem welke is 32 of 64 bit ..

Kijk even ook die uitgebreide tips over -->> http://www.windows-helpdesk.nl/update-werkt-niet-meer/#

Laatst bewerkt:
Beste is Office te verwijderen en opnieuw te installeren om dit op te lossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan