Recente updates Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

apijtsma

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Hallo,

Ongeveer een week geleden kreeg ik plm.13 Win7 updates aangeboden. Tot nu toe zijn twee niet te installeren. De installatie stopt voortijdig met de melding van een 'onbekend probleem'. De fout wordt aangeduid met code 643. Probleem oplossers als Fixit halen niets uit. Het onderhoudscentrum meldt geen problemen. Ook een grondige scan geeft niets bijzonders aan. Maar bij elke opstart worden steeds dezelfde updates aangeboden. Ze komen er niet eens 'door' met als status: mislukt. Wie o wie kan hier iets over zeggen?

Mvg,

Albert

Kun je melden om welke updates het gaat: ik bedoel de kb nrs.?

Het ging om de KB2729449 en KB2737019. Het probleem is inmiddels opgelost. Het programma .Net Framework 4 is naar een origineel herstelpunt gebracht en na een herstart zijn deze updates alsnog geïnstalleerd. Ik heb daarbij hulp gehad: ook deze persoon heeft zich veel moeite getroost dit euvel op te lossen. Maar ook van jullie kant: bedankt voor het meedenken.

Kan het zijn dat het programma CCleaner TE rigoureus is ingesteld, zeg maar, waardoor ook gewenste bestanden worden gewist? En dat zou op zijn beurt kunnen leiden tot het niet installeren van bepaalde updates? Vóór de installatie van CCleaner had ik hier nooit last van. Zal toeval zijn, denk ik. Maar b.v. McAfee staat ook aan. Windows Defender staat automatisch aan. Dit ding schijnt volgens ingewijden op 'scherp' te staan tegen aanvallen van buitenaf. Misschien programma's die elkaar niet verdragen?

Hierover is niets bekend. Wel is bekend dat in 1x veel updates binnenhalen & installeren van het .NET Framework problemen oplevert...

Fijn dat het inmiddels is opgelost. Klik dan btw op Zet vraag is opgelost in de donkerblauwe balk in je eerste actie oftewel je vraag...☺

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan