Recentelijk geopende documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nona87

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Op mijn vorige computer had ik altijd dat ik via start naar de recentelijk geopende documenten kon, nu niet meer, kan ik dit ergens inschakelen? En hoezo kan ik nu niet meer een map sorteren op datum, ligt dit aan xp, of kan je dat ook ergens inschakelen?

Recentelijk geopende documenten: rechtsklik (leeg stukje) op de taakbalk, Eigenschappen, tabblad Menu Start, klik op Aanpassen, tabblad Geavanceerd en dan een vinkje zetten onder Onlangs geopend.

Wat betreft die mappen, zoiets? In de Verkenner/Beeld/Pictogrammen schikken op... aldaar aanstippen wat van toepassing is?

Oke thnx! Dat onlangs geopend heb ik nu iig! Maar bij muziek enzo, staat de optie schikken op datum er niet bij..

Dat is inderdaad niet meer Schikken op datum maar heet mij nu Gewijzigd. Wat opties:
• Open de map die u wilt aanpassen.
• Klik met de rechter muisknop op de balk met details.
• Kies in het nu getoonde snelmenu de optie Meer....
• Vink in het dialoogvenster Details kiezen onder Details de gewenste opties aan.
• Klik op OK. Bron.

Dat staat hier een beetje onhandig, maar ga ook hier naar de Verkenner/Beeld en klik op Details kiezen, aldaar kiezen voor Gewijzigd op, of Gemaakt op en wat je verder wil en klik OK. Als je nu weer klikt op Beeld/Pictogrammen schikken op... dan zie je qua keuzemogelijkheid dat deze is uitgebreid.

Afijn, zoiets dus. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan