Georgyboy
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 6 jan 2007
- Berichten
- 1.020
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- 365
Hallo ieder,
In een Excellijst staan recepten met hun eventuele halffabricaten als die er zijn.
RecNummer GrondStof NaamRek HoeveelHeid HF RECEPT
Een recept heeft een receptnummer, Grondstofnummer (artikelnummer), NaamRek (ArtikelNaam), Hoeveelheid (Gewicht)
Sommige recepten bevatten een HF recept die basisrecepten zijn.
Vb je maakt een basisrecept van vleesballetjes die je in andere recepten kan gebruiken (balletjes in tomatensaus, ......)
Dit om niet telkens het basisrecept te moeten uitschrijven in de vele andere recepten en zo ook 1 lotnummer van die basis in de andere recepten te gebruiken.
Is er een mogelijkheid om het recept + HF recept samen te voegen in 1 recept?
Het volume in het basisrecept verschilt wel van het nodige volume in de receptuur!
Zou denken aan een draaitabel, maar dan zit je nog met de omrekening van het volume in het basisrecept.
Zou dit kunnen lukken?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Georgyboy
In een Excellijst staan recepten met hun eventuele halffabricaten als die er zijn.
RecNummer GrondStof NaamRek HoeveelHeid HF RECEPT
Een recept heeft een receptnummer, Grondstofnummer (artikelnummer), NaamRek (ArtikelNaam), Hoeveelheid (Gewicht)
Sommige recepten bevatten een HF recept die basisrecepten zijn.
Vb je maakt een basisrecept van vleesballetjes die je in andere recepten kan gebruiken (balletjes in tomatensaus, ......)
Dit om niet telkens het basisrecept te moeten uitschrijven in de vele andere recepten en zo ook 1 lotnummer van die basis in de andere recepten te gebruiken.
Is er een mogelijkheid om het recept + HF recept samen te voegen in 1 recept?
Het volume in het basisrecept verschilt wel van het nodige volume in de receptuur!
Zou denken aan een draaitabel, maar dan zit je nog met de omrekening van het volume in het basisrecept.
Zou dit kunnen lukken?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Georgyboy