recht de dood in met COD2 !!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Hellup,

Ik heb iets heel raars met COD2, ik kan met mijn gewone besturing via het toetsenbord niet meer gewoon lopen of schieten ...!! Als ik de standaard toetsen gebruik (w,a,s,d) dan loop ik wel links of rechts maar het is net alsof de toetsen blijven hangen.
als ik bijvoorbeeld de W indruk en ik wil daarna links af dan blijf ik eerst een paar meter rechtdoor lopen en ga dan pas links of rechts bijv.
Is very irritant !!! kost je zoveel levens..!! :p En het is alleen bij COD2, bij alle ander FPS werken de toetsen gewoon.
Waar kan dit aan liggen ? Heb het spel ook al een keer helemaal ge-deinstalleerd maar heeft niet geholpen

Iemand een oplossing voor dit rare ¨probleem ?

Gr,

Remy

wwarschijnelijk (is wat ik denk) reageerd je pc wat te laat... :D had ik ook bij gta:sa, maar toen ik hem wat minder mooi zette (dus lagere resolutie ens) deed ie het wel goed, je kan het iig proberen:thumb:

Jarrin,

Spel heeft altijd goed gelopen, mijn pc kan het in principe ook goed hebben.

Intel dual core 6300 1,86 Ghz met een 512 MB Nvidia 7650 GS Videokaart.

Daar ligt het volgens mij niet aan......:(

Het is nu sinds enkele weken dat dit speelt en dus alleen bij COD2, ik heb nu
bijv. ook de game S.T.A.L.K.E.R. draaien en die loopt als een zonnetje en doet het
ook gewoon met de gebruikelijke toetsen (wsad)

..

Ik zou het niet weten maar zelf heb ik ook een probleem met cod2 , ik speel nu al bijna 1.5 cod2 en vond dat ik altyd lang moest connecten dus heb ik myn pc gedefragmenteerd maar dat bleek nog niet te helpen ! Nu probeerde ik het spel te de-instalere en vervolgens weer opnieuw te instaleren. Maar helaas geeft het een foutmelding , ale misschien, geen foutmelding maar ik krig deze vraag: userdef-asksavegames. Ja/Nee
zowel als ik ja of nee intoets blijft het hetzelfde geven
het de-instaleert gelyk anders
en ik druk op finish
en dan staat
alles er gewoon nog op
net alsof er geen windje heeft gevloeid , kan iemand hier een oplossing op geven?
greetz Reflux
(ps. kvond niet hoe ik een eigen topic moest plaatsen)

Hé ik heb het nu ook met de game Ballance van Atari.
Ik kan het balletje niet meer fatsoenlijk besturen, hij reageert héél laat.

Kan dit aan de drivers van mijn nvidia kaart liggen...? heb de allerlaatste !

Gr,

Remy

Ik heb hetzelfde probleem gehad waarbij het bij mij kwam door een corrupte soundcard driver. op de een of andere manier was een update maar half geslaagd waardoor ik bestanden van 2 versies gebruikte. bij mij was de oplossing een hele lange zoektocht naar alle bestanden van de sound driver. na deinstallatie een controle of ze allen verwijderd waren en daarna een nieuwe set erop.....

Hallo,

Ik heb ondertussen ook en update gedaan van mijn geluidskaart en alweer de allernieuwste
update van Nvidia voor mijn grafische kaart, maar helaas het probleem blijft bestaan.

:( :confused: :eek: :o :shocked:

Kweetutffniemeer....

Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan