Rechten Per Account

Status
Niet open voor verdere reacties.

woodymax

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Berichten
292
Hallo Iedereen,

Ik heb een oude laptop aan de tv gehangen zodat we op de tv kunen interneten e.d.

Om te zorgen dat mijn ouders niets verkeerd doen heb ik 2 accounts aangemaakt, Tv en Admin, admin spreekt voor zich en is beveiligd met een wachtwoord..

Tv is een account met beperkte rechten en kan ook geen mapjes aanmaken, verwijderen, naam wijzgen e.d (dit heb ik onder security settings geregeld)

Echter zou ik graag voor die 1e account ook taakbeheer, knippen, kopieren en plakken uitschakelen. Waar kan ik dit doen ?

Ik heb al meerdere tips gelezen over taakbeheer uitschakelen via regedit, maar dan blokkeert hij ook op de admin account, dat vind ik niet zo handig..

Waar kan ik dit voor die ene gebruiker blokkeren ?

Graag jullie reactie's,

Groeten,
Mark
 
ik zou niet weten waar dit kan maar vind het vrij nutteloos

wat kan iemand fout doen met knippen en plakken. bovendien is het heel irritant voor sommige dingen als je het niet kan.
en wat voor vreselijks kan er gebeuren in taakbeheer.
 
Hallo,

Kopieren en knippen/plakken kan wel iets fout mee gaan, dan kunnen alle mapjes worden verplaatst, dat is niet de bedoeling..

Het enige doel is om de film op te zoeken en aan te klikken, niets meer en niets minder..


Groeten,
Mark
 
wat een vertrouwen in je ouders. Ik zou het bios ook maar beveiligen dan:D
zet alle films die op harde schijf staan in een filmdatabase, dan hoeven ze niet naar mapjes te gaan. En voor filmpjes op internet hoeven ze ook niet in mapjes te zitten.
 
Nee, het vertrouwen is er wel.. De vraag komt vanuit hunzelf omdat er al vaker iets mis is gegaan op deze manier..

Filmdatabase ? ken ik niet.. kun je verder uitleggen ?

Groeten,
Mark
 
ik zie wel eens programma's waar je al de films in kunt zetten en beheren met informatie enzo over de film. En als je er dan ééntje wilt kijken dan klik je hem aan wordt hij afgespeeld.
ik kan nu even niets vinden. Ik zal morgen wel ff zoeken naar zo'n prog
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan