Rechter muisklik bij foto´s

Status
Niet open voor verdere reacties.

remc000

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
39
Hee

ik heb een probleem met windows vista home basic
als ik op internet bij bijv. google een afbeelding zoek en deze met rechtermuisklik aanklik dan krijg ik niet zo´n menu om deze afbeelding op te slaan wat kan het probleem zijn.

ik heb een compaq presario c700 laptop met windows vista home basic

hoor het graag.:D
 
Geldt dat voor alle sites en alle foto's? Als je bijvoorbeeld op deze klikt en je gaat ergens op Nederland staan, krijg je dan ook niet de mogelijkheid om de afbeelding op te slaan als?
 
nee daar werkt het ook niet ik heb nu wel een andere muis een trust usb met een led lampje
 
Als ik rechtsklik op Nederland krijg ik de opties zoals in de bijlage te zien zijn. Wat krijg jij?
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    80,8 KB · Weergaven: 45
kijk dat ios wat ik dus niet krijg maar wel wil hij doet gewoon helemaal niet hij laat niks zien maar bijv. een afbeelding uit een map op mijn computer krijg ik wel zo´n menu en ook bureaublad enzo
 
Is dat een antwoord op mijn vraag? Ik ben benieuwd wat je allemaal te zien krijgt bij een rechtermuisklik op Nederland.
 
dat is idd een antwoord want ik krijg helemaal geen menu dat is het probleem
 
Oh, dan gauw Windows opnieuw installeren of systeem herstel uitvoeren naar.........???
 
een half jaar geleden ik heb dit menu nog nooit gehad en heb ook geen cd rom van vista dus dat gaat al niet lukken maar met dat kleine ding bij mijn toetenbord krijg ik met rechtermuisklik ook niks
 
maar heb je dat probleem alleen maar wanneer je op het internet zit?
Kan je anders wel rechtermuisknop klikken op je bureaublad ofzo om dan bijvoorbeeld naar de eigenschappen te gaan?
 
Enne welke browser gebruik je dan?
Ik vermoed IE7
Heb je dan al geprobeert om deze te herinstalleren?
(eerst deinstalleren - je register schoonmaken - herinstalleren)
 
hoi

jammer joch weetje met microsoft vista krijg je zovaak allei probleem weetje ik had ook vista nu Windows xp is de beste weetje je kan ook probleem van vista problemen moeilijk oplossen...... als ik jou was zou ik voor windows xp pro kiezen top rochj
 
Nee hoor, met de juiste drivers en een dosis gezond verstand is Vista verreweg het beste OS van Microsoft.

Weet je waar een groot deel van het probleem zit? Een heleboel mensen kopen een nieuwe pc-kast en kopen als OS Vista. Hun scanner, printer, spelletjes, utilitys en andere randapparatuur, die nog lang niet versleten / verouderd is, houden ze. Wat alleen door een heleboel mensen wordt vergeten, is om vóóraf te checken óf er wel Vista drivers zijn voor die oudere randapparatuur en / of oudere progjes en games.
 
maar op mijn vraag heb je dan ook geen antwoord gegeven hé ;):D
 
Heb je dan ook al eens simpelweg IE7 gedeinstalleerd en dan terug geinstalleerd?
Was dat dat zonder resultaat?
Download eens de firefox browser.
Als je Hiermee wel rechterklik kan doen op afbeeldingen is het duidelijk hé, dan ligt je probleem bij IE7
 
Wacht nog even met de-installeren en installeren van andere software.

Heb je je systeem recentelijk volledig gescand op spyware en heb je recentelijk ook een tool als Ccleaner het systeem laten opruimen?

Nee, doe dan eens Ccleaner en vervolgens Ad-aware 2007. Probeer het daarna nog eens (rechter muisklik)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan