rechter muisklik

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericho

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2004
Berichten
4
Na een herinstallatie van mijn XP-pro (met format) kan ik mijn beeldscherm niet meer aanpassen. Wanneer ik met mijn R-muisknop klik in het bureaublad kan ik geen eigenscappen meer oproepen. Hetzelfde geldt voor de software-iconen in mijn configuratiescherm. Na een R-muisklik kan ik geen eigenschappen raadplegen.
 
Welkom op Helpmij.:)

Heb je wel de driver van je videokaart geinstalleerd?
Heb je wel Administrator rechten op je pc?
 
Ja, ik heb administrators rechten.
Ik weet niet of de drivers van mijn videokaart geinstalleerd zijn. Kan je me de naam van die drivers geven, en hoe en waar ik ze moet installeren.
Met dank
 
Ik kan de naam van je driver geven, zodra ik weet wat voor videokaart je hebt.


Kijk ook eens of je via Configuratiescherm>beelscherm, wel kan instellen.
 
Via configuratiescherm>beeldscherm kan ik ook niet de eigenschappen opvragen. (trouwens op geen enkel icoon in dat scherm)
Mijn videokaart is een GeForce2 MX 100/200, maar in het apparaatbeheer wordt weergegeven dat dit apparaat correct werkt.
thx.
 
Download deze driver eens.
http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_30.82.html
Waarschijnlijk heeft Xp alleen de standaard driver geinstalleerd.
Dit is de volledige Detonator driver van Nvidia.

Als je de driver binnen hebt, verwijder dan eerst de ander via apparaatbeheer.
Klik met rechts op GeForce2 MX 100/200 en kies voor installatie ongedaan maken.
Je zal opnieuw moeten opstarten en daarna kun je de Detonator driver van Nvidia installeren.
 
mijn beeldscherm is na een herinstallatie beter geworden. Het opvragen van mijn eigenschappen lukt nog steeds niet. Wanneer ik eigenschappen aanklik, krijg ik even het zandlopertje, dan dat enkele sec. verdwijnt.
Alvast Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan