rechter muisknop menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rinze007

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Berichten
6
Dag heren / dames,

Weten jullie waar ik in Windows het rechtermuisknop menu kan aanpassen. Ik wil de optie "als bureaubladachtergrond gebruiken" uit kunnen zetten als ik met de muis op een foto sta, als dat mogelijk is.
Kan het niet vinden helaas... Misschien eergens in gpedit.msc?
Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen!
 
Kijk eens of Mmm free iets voor jou is.
www.hace.us-inc.com
en daan aan de rechterzijde staat de download.
 
Kijk eens of Mmm free iets voor jou is.
www.hace.us-inc.com
en daan aan de rechterzijde staat de download.

Hoi hoi,
dank je voor je antwoord. Dit is mi niet helemaal wat ik zoek. Het gaat er echt om als je op een foto gaat staan dat dan in het rechtermuisklik menu de optie vergrijst is.
Met dit proggie kan je wel het menu aanpassen, maar alleen die van je "standaard" menu.

Heeft iemand anders nog een optie???
 
Hmmm....jammer.
ik zoek even verder.
 
Hallo,

Met de tweak Disable Wallpaper/Background Changes bij Kelly's Korner regel 142 rechts zet je de achtergrond volkomen vast.

Download het bestand (wallpaperdisable.reg) naar een plek op je harde schijf.
Dubbelklik hierna op dit bestand zodat de wijzigingen in het register worden aangebracht.
 
Hallo,

Met de tweak Disable Wallpaper/Background Changes bij Kelly's Korner regel 142 rechts zet je de achtergrond volkomen vast.

Download het bestand (wallpaperdisable.reg) naar een plek op je harde schijf.
Dubbelklik hierna op dit bestand zodat de wijzigingen in het register worden aangebracht.

Hoi hoi, bedankt voor het meedenken!
Alleen nu is het nog zo dat als je op een *.jpg gaat staan en je klikt met rechts en dan klik je op "als bureaubladachtergrond gebruiken" het bureaublad word aangepast...
Dus dit is helaas ook niet wat ik zoek...
Iemand nog meer suggesties?
 
Vreemd. Bij mij werkt het wel. Die optie is dan ook grijs in het context menu in Internet Explorer.

Je hebt toch wel de Disable gedownload en niet de Enable?
En Internet Explorer opnieuw opgestart?
 
Vreemd. Bij mij werkt het wel. Die optie is dan ook grijs in het context menu in Internet Explorer.

Je hebt toch wel de Disable gedownload en niet de Enable?
En Internet Explorer opnieuw opgestart?

Ehhh ***nogmaals Enable opgestart***

Es kijken... Ja.. je hebt gelijkt.. In IE is nu de optie uitgeschakeld, oftwel vergrijst...:thumb:
Het is dus duidelijk applicatie afhankelijk... In FireFox is het gewoon nog mogelijk, in Micosoft Picture Manager , als je daarin een foto opent, is het ook nog mogelijk... hmmm hier had ik natuurlijk geen rekening mee gehouden......
 
In FireFox is het gewoon nog mogelijk...
Ja, dat zie ik nu ook. :(

Na wat experimenteren ben ik er wel achter dat je het met Firefox kunt tegengaan door het bestand
C:\WINDOWS\Application Data\Mozilla\Firefox\Bureaubladachtergrond.bmp
via de eigenschappen ervan op "Alleen-lezen" te zetten.

Misschien is iets dergelijks ook mogelijk vwb de Picture Manager.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan