Rechtermuis klik doet het niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

comass

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2000
Berichten
441
Hoi,

Na uitgebreid onderhoud doet mijn rechter muis het niet meer.
Echt lastig met plakken en knippen.

Heeft iemand een oplossing.
 
werkt het wel met een andere muis.
en knippen en plakken kun je ook met: knippen: ctrl-x plakken: ctrl-v kopieren ctrl-c
 
Re Rechteruisklik

Nee een andere muis doet het ook niet, ergens hem ik een vinkje fout staan na het schonen of in de reg iets te veel weggegooid.
 
Hallo Comass. Start > Configuratie scherm > Taakbalk en menu Start > Menu Start > Aanpassen > Geavanceerd > Vinkje voor: Slepen-en-neerzetten inschakelen. is dit het.
 
Vervelend. Als tijdelijke oplossing misschien even de touchpadknoppen omdraaien, of ben je dan verder van huis?
 
Wanneer deed hij het voor het laatst nog goed. Is systeemherstel of in dit geval een back up als je die hebt. dan geen optie. Je raakt niets kwijt.
 
Laatst bewerkt:
De laatste keer was voor het opschonen van het register, systeemherstel heeft niet geholpen de laatste die ik had moet van na het geklooi zijn :-(
 
Heb je zo'n muisje met een usb. Haal die USB er dan helemaal uit. Start de computer eens opnieuw op, (gewoon)
Dan als hij is opgestart die USB er weer in. Wat voor merk is het Logitech of ???? drivertje ophalen. Het is maar een idee.

Dan daarna eventueel dan ook nog keer in in veilige modus. Nooit geschoten is altijd mis.:confused:

Als de USB-gebeuren technisch in orde is, dan moet je eens naar BIOS-setup toe gaan. In die BIOS - setup kun je de muisfuncties instellen op iets als Legacy

Met die instelling moet je wat spelen. Maar als dat lukt, dan moet je even een USB - muis van een huisgenoot, vriend of kennis proberen.

Geen BIOS ervaring dan zeker niet in klooien en even naar een computer zaak gaan.

Bovenstaande is als steuntje in de rug en om een gedegen diagnose te stellen. Want straks is die muis gewoon kaduuk. Zou dat ook nog kunnen.

Alternatief: Maar voordat je in het Bios kruipt dan kun je die muis eerst eens proberen bij een vriend (Of computer zaak) en eens kijken of hij het op die computer wel doet en herkend. Dan weet je zeker dat hij of kapot is of niet. Maar zoals je eerder al zei je hebt zitten klooien.:confused: :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan