rechtermuis knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

officer20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2011
Goedendag allen,

Sinds kort werkt mijn rechtermuis knop niet meer op het bureaublad en in windows verkenner als je snelkloppelingen aan klikt. Echter heb ik wel admin rechten.

Tevens is mijn link van configuratie scherm bij de start knop verdwenen. Ik heb dit in ver verleden eerder gehad maar weet niet meer hoe het opgelost was. volgens mij had het iets met 32/64 bit te maken.

Op internet vindt je veel om superadmin te activeren maar das lastig als je niet je rechtermuis knop kan gebruiken.

heeft iemand tips ?

met vriendelijke groeten
Niels

Heel simpel is misschien gewoon de muis defect? Heb je al een andere muis geprobeerd?

grtjs jjw

Nou als ik als gast / super admin inlog werkt het wel gewoon het is puur een instelling maar weet niet meer waar en hoe..

mvgr

Ok dat begreep ik niet uit je verhaal :o
Helaas zou ik daar even zo niets op weten, andere vast wel dus hopen dat die reageren.

grtjs jjw

Aangezien het sinds kort is, zou ik systeemherstel doen.
Bij Eigenschappen van Start kun je het Startmenu aanpassen.

@officer20
welkom op Helpmij.nl
Geef zoveel mogelijk info over je pc e/o laptop (merk/type e/o model/serienr. en welke versie v.h. besturingssysteem).
Hoe oud is je laptop/pc enz.
Geef ook evt. aan welke antivirussoftware e/o internetsecurity aanwezig is.
Wanneer is je probleem ontstaan, na een update, download, installatie v.e. programma of zomaar ineens?
Geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Succes verder met je vraag (dit is een standaard tekst).
Als je in je vraag had aangegeven dat 't contextmenu op andere accounts wél werkt dan voorkom je dat helpers op het verkeerde been worden gezet.
Klik rechts op de startknop (neem ff aan dat dit wel nog werkt) en dan eigenschappen>menu start>aanpassen en vink aan "Contextmenu's en Slepen-en-neerzetten inschakelen"
Anders via het configuratiescherm. (taakbalk en menu start)

Laatst bewerkt:
Goedendag zodra ik weer thuis ben zal ik alle details / gegevens plaatsen.

Ik kan rechts op start menu klikken en dan eigenschappen en dan vermeld hij dat ik de systeembeheerder moet contacteren omdat ik als administrator (geen super) het niet meer mag.

Mvgr

Alvast heer erg bedankt allen

Dan klik eens op de links in m'n handtekening en laat Mbam eens draaien.

Ik heb het Mbam gedraaid had 1 melding en die verwijderd echter werkt het nog steeds niet. als ik rechts klik selecteert hij alleen de snelkoppeling en krijg dus niet het menu meer.

ongeveer 2 jaar geleden heb ik dit ook gehad in het begin en was er is met het register dacht ik met 0 en 1 tjes ofzo. teminste ik dacht dat dat toen der tijd de oplossing was maar zo stom als ik was heb ik niet opgeschreven hoe ik het had gedaan.

Ik hoop dat jullie mischien nog ideen hebben ?

Mvgr

vermeld hij dat ik de systeembeheerder moet contacteren omdat ik als administrator (geen super) het niet meer mag.
Deze melding duidt toch meestal op een virus/trojan whatever, in die hoek zul je het toch moeten zoeken. Dat je in een keer geen rechten meer hebt gebeurt niet vanzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan