rechtermuisklikmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaslander

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2002
Hallo,
Dit is misschien geen echt besturingsprobleem, maar ik zie niet zo gauw waar ik het moet plaatsen, dus als ik verkeerd zit mijn excuses.
Het probleem is als volgt: wanneer ik op sommige icoontjes van mijn bureaublad klik met de rechtermuisknop, krijg ik een menu te zien met : zoeken, explore, openen enz. Vroeger stond echter explore of openen bovenaan in het vet en kon ik door dubbelklikken rechtstreeks openen. Wanneer ik dat nu doe komt steeds het venster met zoeken tevoorschijn. Alleen de icoontjes die staan voor de partities D:/ en F:/ hebben dit probleem, alle andere zijn normaal. Hoe kan ik de volgorde wijzigen?
Met dank bij voorbaat.
ps: ik werk met windows xp pro.

Klik met rechts op deze link en neem "opslaan als". Sla het VBS-bestand op naar "Mijn Documenten" of naar je bureaublad. Dubbelklik erop. Wanneer het script klaar is, zal het je dit laten weten. Dan moet je vast nog eens op "OK" drukken. Als alles goed is, zou je menuutje opnieuw moeten werken.

Geweldig James!! In minder dan een minuut was het verholpen. Dank je wel.

Geen probleem, maar eigenlijk moeten we Microsoft MVP Doug Knox bedanken voor al die geweldige tools en scriptjes. :D

Zet je je vraag nog even op opgelost rechtsonder?
vraag_is_opgelost.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan