Rechtermuisknop functie doet het niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wacco74

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi..

Ik wil toch even vragen of meer mensen dit eens gehad hebben. Mijn rechtermuisknop functie doet het niet als ik op een website klik. En niet bij 1 website, maar bij geen enkele.. De functie doet het wel bij anders programma's e.d.

Ik denk dat het antwoord is dat ik opnieuw IE moet installeren,m aar ik dacht: laat ik het toch maar vragen, misschien is er een snellere oplossing..

Alvast bedankt.

Nou het kan natuurlijk zo zijn dat de sites waarbij de rechtermuisknop niet werkt, beveiligd zijn. Je kunt dan (als het gaat om kopieëren) gewoon selecteren met je linkermuisknop, en onder bewerken kiezen voor kopieëren. Je kunt het dan gewoon weer plakken in een andere toepassing. Als je rechtermuisknop wel werkt in ander toepassingen ligt het uiteraard niet aan de muis. Je hebt niet toevallig een apple Hè :-) want dan werkt de rechtermuisknop zeker niet.

Laatst bewerkt:
Ten eerste dank je voor je reply, maar zoals ik al vernoemde in mijn vraag ligt het niet aan de websites.. ik ken de beveiligingen daarvan..dus daar ligt het niet aan..

Het gaat om alle websites, dus ook hotmail, startpagina..nou en die website hebben zeer zeker geen beveiliging voor de rechtermuisknop..

dus als je nog andere suggesties hebt..:-)

Ik weet niet welke versie van Internet Explorer je hebt maar ga eens naar de Update pagina van Ms en download eens een update.

Hoi,

Ik heb IE 6.0.. en zal eens kijken ja..
ik was het zo en zo van plan.. want ik krijg zo weinig reacties dat het waarschijnlijk gewoon updaten wordt..

In ieder geval bedankt..!

Gr.

Ja ik heb hier ook nog nooit van gehoord en er is weinig over te vinden. Nogmaals als de muis(rechterknop) wel werkt in andere toepassingen zou het aan IE kunnen liggen. Maar het lijkt me eerder iets voor de muisinstellingen dan een Explorer probleem.

Hebbie een speciale muis *(extra knoppen, toeters en bellen)?
En anders gewoon even IE 6.0 SP I erop zetten :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan