• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rechtermuisknop, keuzemenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1960

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Als ik in mijn excel bestand met de rechtermuisknop in de eerste kolom klik kreeg ik eerst altijd een keuze-menu, dit doet hij nu niet meer.
Is er iets aan de instellingen veranderd, en hoe kan ik dit eventueel terugdraaien ??

Alvast bedankt voor de hulp, Rob

Ik weet dat er code is om de opties bij rechtermuisklik aan te passen. Bv. iets bijvoegen. Zie voor code op mijn site, dan Excel, dan VBA-code, dan "Snelmenu uitbreiden".

Hoe het komt het dat dat nu niet meer werkt, tja dat is niet zo op 1-2-3 bepaald. Heb je misschien VBA-code uitgevoerd die met de instellingen aan het klooien gegaan is?

sorry maar alle voorstellen hebben niet gewerkt.
Ook heb ik excel opnieuw geinstalleerd en na een paar tellen gaf hij er alweer de brui aan

Rob

Ook heb ik excel opnieuw geinstalleerd en na een paar tellen gaf hij er alweer de brui aan
ik heb met het probleem zelf geen ervaring, maar heb je office eerst gedesinstalleerd, de PC opnieuw herstart en dan pas opnieuw geïnstalleerd?

steven

PS en dan kunnen er nog resten in de registry blijven hangen.

Ik weet nu waar het probleem zit maar om het op te lossen ????
draadloze muis en toetsenbord beide via USB als nog meer apparaten.
probleem doet zich dus alleen bij excel voor.
Haal ik de usb van het toetsenbord eruit dan doet de rechtermuisknop in excel het wel,
doe ik de usb van het toetsenbord er weer in dan doet hij het niet meer (rechtermuisknop)
Dit probleem doet zich echter nog maar sinds kort voor, is nooit een probleem geweest
Snappen jullie het nog ???
Rob

rob,

ik denk dat je de vraag hier mag sluiten en op een ander onderdeel van het forum opnieuw moet stellen (met een link naar hier). ik weet niet goed waar: operating system of hardware, drivers?

alleszins succes met het zoeken.

steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan