Rechtermuismenu aanpassen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Danz

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2003
Goedenavond..

Is er een manier om mijn rechtermuis menu aan te passen als ik bijvoorbeeld op een foto klik of bestand.

Als ik dat nu doet dan heb ik een hele waslijst met zip en rar en ik gebruik maar 1 ding daarvan.

Besturingsysteem: WinXP Pro SP2

Ligt eraan.. Sommige items (ZIP-RAR) kun je vanuit het gekoppelde programma aanpassen, anderen alleen via het Windows Register.

Waar gaat het precies om?

Het gaat hier om de zip en rar verwijzingen.
Winrar en Powerarchiver.

Gebruik eigenlijk alleen maar de zip+options als ik het gebruik, vindt en heb de rest niet nodig.

Heb wel eens in de Computeridee of Tips&Trucs iets gelezen over een programmatje die dat kan..Zou het misschien TweakXp kunnen zijn??

Heb het inderdaad gevonden onder Winrar (het uitschakelen onder de rechtermuis knop) maar nu staat er helemaal niks meer en wou eigenlijk wel die Zip+options behouden..maar dat zal dan waarschijnlijk niet kunnen. :confused:

Laatst bewerkt:
:o:o:o:o:o:o Sorry heb het gevonden in Powerarchiver daar kan je inderdaad aanpassen welke er onder de rechtermuis te voorschijn komen en heb nu die ingesteld.

Hartstikke bedankt..:thumb: :thumb:

P.s maar ik weet zeker dat er iets bestaat die ook andere onderdelen uit dit menu kan halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan