Rechterzijde van Word na opening

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Ik had altijd na opening van Word XP aan de rechterkant laatst geopende bestanden, maar ook o.a. de bestaande sjablonen. Na een herinstallatie heb ik dat niet meer. Weet iemand, hoe ik dit weer terug kan krijgen?

klik op beeld->werkbalken->taakvenster. Daar moet ie zitten.

grtz

Dat is inderdaad zo, maar hoe stel je 'm zodanig in, dat dat standaard zo opstart?

klik op extra->opties-> tabblad weergave-> kopje weergeven-> eerste item: vink voor taakvenster opstarten.
That should do the trick.

grtz

Dat staat aangevinkt, maar hij wordt niettemin niet opgestart.........

Bij mij staat ie aangevinkt en wordt ie keurig opgestart.Haal ik die vink daar weg dan krijg ik ook geen taakvenster te zien. Zo hoort het ook te werken. Wat er bij jou nog mis kan zijn weet ik helaas net. Sterkte
confused.gif

grtz

...nog ff voor de volledigheid, Peter, heb je daar misschien iets anders staan?

grtz

Hein, bijgaand de instellingen.

Bijlagen

• opties word.jpg
    opties word.jpg
    35 KB · Weergaven: 17
Precies gelijk aan de instellingen bij mij. Wat krijg je te zien aan de rechterkant als je word opent?
( Misschien dat toch die herinstallatie er wat mee te maken heeft en is dit gewoon een geval van pech....hoewel ik mensen ken die deze taakvensters zeer irri vinden).
shocked.gif

grtz

...nog even dit: als je dit taakvenster opent (en dat kun je wel, begrijp ik) dan zie je helemaal onderaan ook een optie: weergeven bij opstarten. Die staat bij mij aangevinkt. zie bijlage. Heb je daar wat aan?

grtz

Bijlagen

• scrsht5.jpg
    scrsht5.jpg
    7,3 KB · Weergaven: 16
Mijn instellingen staan precies gelijk aan die van jou. Ik heb één groot wit scherm na opstart, aan de rechterzijde zit niets.

Het probleem was een invoegtoepassing. Na installatie van Acrobat 5.0 werd er een invoegtoepassing geplaatst. Het verwijderen daarvan lostte het probleem op.

Bij stonden die invoegtoepassing in:

C:\Documents and Settings\........\Application Data\Microsoft\Exel\Xlstart en

C:\Documents and Settings\........\Application Data\Microsoft\Word\Opstarten

Op de plaats van de puntjes moet jouw naam, of de naam van de computer komen te staan.

Dit haalde ik uit een nieuwsgroep, maar bracht voor mij slechts eenmalig de oplossing. Na de tweede start was het taakvenster weer verdwenen. Het probleem was een invoegtoepassing. Na installatie van Acrobat 5.0 werd er een invoegtoepassing geplaatst. Het verwijderen daarvan lostte het probleem op. Het probleem was een invoegtoepassing. Na installatie van Acrobat 5.0 werd er een invoegtoepassing geplaatst. Het verwijderen daarvan lostte het probleem op. Het probleem was een invoegtoepassing. Na installatie van Acrobat 5.0 werd er een invoegtoepassing geplaatst. Het verwijderen daarvan lostte het probleem op.

Mijn vorige bericht is helemaal verkeerd gegaan, dus nogmaals:

Het probleem was een invoegtoepassing. Na installatie van Acrobat 5.0 werd er een invoegtoepassing geplaatst. Het verwijderen daarvan lostte het probleem op.

Dit haalde ik uit een nieuwsgroep, maar bracht voor mij slechts eenmalig de oplossing. Na de tweede start was het taakvenster weer verdwenen.

Tja, in de nieuwsgroepen weten ze helaas ook niet alles. Ik heb toevallig net vorige week acrobat 5 geinstalleerd en dat had hierop geen invloed. Zou ook niet mogen,btw. Jammer voor je, toch een geval van pech.
shocked.gif

grtz

Opgelost is het in zoverre, dat ik toevallig XP en Office in zijn geheel opnieuw moest installeren en toen wa ook het probleem weg. Maar hoe het nu onstaan is???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan