Rechts klik Start

Status
Niet open voor verdere reacties.

casioa1234

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Beste mensen,

Ik heb weer een probleem, ik kan geen programma meer goed op starten ik moet een op het icoontje rechts klikken en dan start klikken? als ik dubbel klik dan doet hij uitvoeren als?

als iemand dit probleem kent help mij dan aub

Dankje wel:thumb:

Edit:

Het werkt weer maar ik heb nog 1 probleempje

Als ik deze computer open en dan op minimaliseren klik dan gaat hij weg en niet in de taakbalk ?

heb je daar ook een oplossing voor

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dit zorgt er voor dat in de register de koppeling tussen de exe en de commando waarmee het programma geopend wordt weer klopt.

Dankje wel voor de snelle reactie maar nu het andere probleempje nog als je dat kan oplossen is mijn dag helemaal weer goed:
Als ik deze computer open en dan op minimaliseren klik dan gaat hij weg en niet in de taakbalk ?

Hoi,

Wordt alleen deze computer afgesloten als je deze minimaliseert of doen andere programma's dit ook?

alleprogramma's doen het maar als ik alt tab doe dan kan ik ze weer oproepen

en even terugkoment op het eerdere probleem heb je misschien een idee waar het van kan komen omhet later bij een andere computer voor tezijn?

alvast bedankt

Hoi,

Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat probleem ontstaat, misschien door malware ofzo.
Wat betreft de taakbalk, als je deze ontgrendelt en dan groter maakt zie je dan de geopende programma's tevoorschijn komen.

Ook geprobeerd dat VBS scriptje als Administrator uit te laten voeren?

@Modag,

Taakbalk groter maken haal je ze niet mee te voorschijn. heb het van de week bij een klant hersteld ook met dit scriptje.

Laatst bewerkt:
Beste Crash,

Ik zal het proberen maar als het niet lukt hebben jullie dan iets anders voor mij of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan