rechtsklik -> 100% proc

Status
Niet open voor verdere reacties.

steveson

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2003
Zoals je al kan afleiden uit de titel, als ik rechtsklik op een bestand of een station (eender wat) zodat er een keuzemenu opent gaat mijn processor aan 100% draaien. Alle mogelijke virusscans gedaan, NAV2004, panda titanium 2004, housecall online scan. Nergens niks nada noppes van virus te vinden. Toch heb ik een zwaar vermoeden dat er iets niet klopt, heb nog berichten geplaatst nl. systeemherstel werkt niet meer - firewall schakelt zichzelf uit. Ik weet niet of 't ermee te maken heeft. Hellup.

Jep, 2 dagen geleden opgeschoond zei hij :)

ik zit nog steeds met dit probleem heeft er nog iemand een suggestie ?

Kijk eens naar je taakbeheer op dat moment (Ctrl-Alt-Delete) onder Tabblad Processen. Welk bestand of proces vraagt veel van je CPU?

Maak eens een Printscreenshot van je Taakbeheer en plaats deze hier.

hopelijk kan je hier iets mee, ik heb 'm als bijlage toegevoegd

ik probeer daar idd een bijlage toe te voegen door te klikken op bladeren en dan het betreffende worddocument te selecteren en op openen te klikken maar hij zit er toch niet bij

het bestand is met word nog te groot kan je me even zeggen hoe ik die print screen 't best opsla om als bijlage te posten

Probeer het zo eens: Ctrl-Alt-PrtScn van Taakbeheer. Plak deze in Paint en sla vervolgens deze op als JPEG.

heb 'm resized nu zou ie erbij moeten staan

Bijlagen

• taakbeheer.jpg
    taakbeheer.jpg
    93,7 KB · Weergaven: 19
Kan je bijlage slecht lezen :o
Wat ik wel kan zien is dat je Explore.exe op 02% cpu staat. Dat is dus vrij goed. Als Explorer.exe continu veel vraagt van je CPU dan is dit niet goed. Zou voor de zekerheid een HijackThis Log plaatsen om het een en ander te laten controlleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan