reclame banners

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
552
Ik open veel de verkoopsite marktplaats.nl om al eens iets te kopen.
als ik deze nu open en een advertentie aanklik verschijnt er telkens een reclamebanner over het schermpje waar je een bod plaatst of je de verkoper een mail kan sturen.
ik kan dus niets meer doen. Hoe krijg ik deze weg? hopeloos ben ik
 
Ik heb zojuist (met Firefox) marktplaats.nl bezocht, maar daar verschijnt de reclame onder het blokje waar de verkoper te e-mailen is etc.
Dus ik vraag me af of in een andere browser dan je tot nu toe gebruikt het probleem er ook is.

Tijs.
 
ik gebruik zelf altijd add blockers op mijn browsers ( addblocker plus) voor motzilla firefox. en voor chrome adBlock.
 
Zelf gebruik ik ook Explorer maar 9 ( ! )
...op dit moment ben ik op Marktplaats surfen bezig en heb tot nu toe tegen die reclame nog niet gekomen :( wat moet gebeuren en of wat ik doen moet dat ik die reclame ook kan zien ???

I.v.m. betreffende z.g.n.m. reclame is het niet beter uit eigenschappen adres eruit te halen en ook vervolgens bij Google-Badware melding's punt te melden ?? en dit is hier -->> http://www.google.com/safebrowsing/report_badware/

P.S. Gebruik ik ook Chrome en net, ook bij Chrome heb Marktplaats beetje doorgezocht, nog steeds tegen die pop up banner-reclame bij verkopers gegevens niet gekomen, behalve cookies toestemming moest ik verlenen net zoals bij Explorer ook . Kan je niet misschien een screenshot van maken ??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan