reclame op homepage

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.Elissen

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Hallo,

Sinds een paar weken ben ik bezig met het maken van een homepage. Het is nog lang niet klaar, maar ik vind het wel geweldig om er mee bezig te zijn.
Sinds een week komt de site ,als je hem opstart niet meer helemaal in beeld, maar zie je links een hele kolom met allerlei ellende en bovenin staat er een balk, waarvan ik geen idee heb, hoe hij er komt.
Weet iemand hoe ik hier van af kan komen en hoe ik dit voortaan kan voorkomen.

De naam van de site : www.osheem.nl.tt

Alvast bedankt voor de moeite!!!

groet,

John.

Nog even een tip:
Je teller (onderaan blauwe pagina) klopt niet. Ik zie er in Firefox en Internet Explorer nog wat achter staan.

Klopt; hij doet het ook niet. Ik heb geen idee hoe ik hem weer aan de praat moet krijgen.
groet,
John.

ik weet het ove smaak valt altijd te twisten maar als je dan echt met frames wil werken zet dan je frameborder op 0, en maak de achtergrond van je frames dezelfde kleur. dit maakt het geheel wat rustiger

Hé bedankt!
Dat werkt inderdaad beter.
Het adres is dan wel erg lang; kan dat nog op een of andere manier veranderd worden?
Bij het opstarten van de site ben ik geholpen door een vriend van mijn zoon. Dus hoe ik aan die nl.tt kom weet ik zelf niet.
groet,
John.

Nou, je kan bijvoorbeeld www.dot.tk proberen, maar ook dan heb je banners.

Volgens mij kan je ook een gratis .be domein aanvragen en deze doorsturen.. @ http://www.combell.com/actie/ :thumb:

Dat nl.tt domein komt van Joynic. Volgens de FAQ van Joynic is de reclame optioneel.

You are not required to show advertisements when your domain has been accessed, and no forced-ads will be shown! However, if you wish to support this service, you may always enter your domains’ administration area and allow the insertion of an advertisement into your home page. There is, however, no obligation to show ads! Should you choose to show no advertisements at all, the service is still free to use!

Jij hebt blijkbaar toegestaan dat de reclame geplaatst wordt. Ik neem aan dat je dat wel terug kunt draaien.

bron

Broncode van je page:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN">
<HTML><HEAD><!-- JOYNIC (http://www.joynic.com) -->
<TITLE>Osheem</TITLE>

Hallo,

Ik vrees, dat ik dit niet meer kan volgen:"broncode van je page".
Wat kan/moet ik er mee doen, om het probleem op te lossen?

groet,
John.

BrEeZeR Bedankt!!!

Via Combell heb ik inderdaad een gratis domein aangevraagd en zonder Banners! Perfect.
Ik heb nu wel een ander probleeem met het uploaden, maar die vraag zal ik even opnieuw inbrengen.

Nogmaals bedankt!
groet,
John.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan