reclame virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesper129

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2012
hoi,
omdat mijn computer terug moest naar de fabriek voor kapot toetsenbord ging ik een back-up maken, ik een back-up programma downloaden geeft avg aan dat er een virus op zit, ik netjes de virus verwijdert via avg en gestopt met downloaden. Ga ik daarna op internet krijg ik steeds rechts onder in beeld reclame wat best irritant is, die reclame had ik daarvoor nog niet. ik heb al ccleaner gebruikt en met de sas scanner mijn computer gescant maar de reclame blijft.
weten jullie misschien wat ik daar tegen kan doen?

hier nog een foto:
882831_0_82_printscreen_virus.jpg

Even in de lijst met programma's alle onbekende en vreemde programma's verwijderen.
Anders even MBAM downloaden en laten draaien.

heb alle programma's die ik niet ken verwijderd en gescand met malwarebytes maar het probleem doet zich nogsteeds voor.

Dan zal het vast een extensie zijn op je browser.

Laatst bewerkt door een moderator:
mag ik vragen wat dat is ? en wat daar tegen te doen is?

Een extensie is gewoon een soort uitbreiding. Deze kun je gewoon los downloaden en installeren en beheren in de browser zelf.
De Chrome Store bijvoorbeeld of de Firefox Addons.

Ik heb alle extensies die ik niet ken verwijderd maar het probleem blijft zich voordoen dus ik denk dat het ergens anders aan ligt, maar wat?

Heb je een duidelijkere afbeelding want ik kan het niet lezen.
Als andere browsers het niet hebben zit het zeker in IE en is het gewoon geïnstalleerde software

alle browsers hebben het, zelfs alles wat internet gebruikt, zoals startpagina's van spellen.
Ik zal nog een foto proberen te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan