Hallo
Momenteel gebruik ik access voor het samenstellen van montagehandleidingen, wat allemaal goed gaat. De basis van de machine bestaat uit een x aantal records (gesorteerd op stapnummers) . In bepaalde gevallen komt, door toevoeging van een opties (dus extra records), voor dat bepaalde stapnummers dienen te vervallen.
vb:
Basis:
stapnummer 100
stapnummer 200
stapnummer 300
toevoeging van optie:
stapnummer 400 (hierdoor vervalt stapnummer 200)
Resultaat rapport:
stapnummer 100
stapnummer 300
stapnummer 400
Is dit op enige wijze te realiseren? Belangrijk is dat het overzichtelijk blijft welke stapnummers (records) tijdelijk dienen te vervallen (bv weergave op extra tabel of formulier) . Om bij mutaties geen cruciale info te verliezen.
mvg mic
Momenteel gebruik ik access voor het samenstellen van montagehandleidingen, wat allemaal goed gaat. De basis van de machine bestaat uit een x aantal records (gesorteerd op stapnummers) . In bepaalde gevallen komt, door toevoeging van een opties (dus extra records), voor dat bepaalde stapnummers dienen te vervallen.
vb:
Basis:
stapnummer 100
stapnummer 200
stapnummer 300
toevoeging van optie:
stapnummer 400 (hierdoor vervalt stapnummer 200)
Resultaat rapport:
stapnummer 100
stapnummer 300
stapnummer 400
Is dit op enige wijze te realiseren? Belangrijk is dat het overzichtelijk blijft welke stapnummers (records) tijdelijk dienen te vervallen (bv weergave op extra tabel of formulier) . Om bij mutaties geen cruciale info te verliezen.
mvg mic