record oververhitting!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

KAL EL Limited.

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
66
Ik had verschillende problemen zoals Shutdowns en verschillende .DLL problemen(Kernell.dll enz.) die zelfs na herhaalde windows restore oplossingen bleven bestaan, na lang zoeken heb ik ze opgelost want ik kwam erachter dat mijn CPU temperatuur te hoog was, volgens de BIOS maar liefst 90 graden celsius, ik besef nu ook dat ik erg veel geluk heb want mijn computer doet het gewoon nog goed.

Wat heb ik gedaan(ik ben Hierin een leek) Ik heb mijn computer bij de radiator weggehaald(veel te dichtbij) ik heb het chassis voor het eerst in 2,5 jaar opengemaakt en alle stof weggeblazen ook van de ventilatoren, en ik laat een kant van de chassis open, want ik blijf de oververhitting houden, maar de temperatuur blijft nu steken op 65 graden.!!

Hoe los ik dit verder op. ?????
Wat raar is, is dat zowel de Bios en de geinstalleerde PcAlert(temperatuurmonitor) aangeven dat mijn tweede en derde ventilatoren niet draaien terwijl ik zie dat ze dat wel doen, en mijn CPU Fan draait op 3800 toeren, dat is toch gewoon goed, en de SYSTEM temp. blijft steken op 35/40 graden. Waarom is mijn CPU zo warm Het enige wat op dit moment op mijn computer staat geinstalleerd is Norton, voor de rest ben ik geen gekke dingen aan het draaien, ik ben allang blij dat de temperatuur geen 90 graden meer is:8-0: :8-0:

Ik heb een AMD Athlon MMx 1,4 GHZ, 256Mb RAm,Geforce2/Mx/400/64mb systeem en mijn FRONT SIDE BUS SPEED zit op 133(default)
Wat moet ik doen heeft iemand enig idee?
Alsjeblieft help mij.
 
Voor een AMD processor is dit een vrij normale temperatuur.
Iets aan de hoge kant misschien maar niet verontrustend.