recordnow

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.jillal

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Berichten
155
ik heb met recordnow een mp3 gebrand.
nou had ik alles in een bepaalde volgorde gezet, maar toen ik de cd ging bekijken bleek de hele volgorde veranderd. de minder leuke muziek had ik als laatste gezet als opvuller, stond plots voor aan.
ik had de lijst opgeslagen in favorieten en heb meteen nagekeken of ik per ongeluk wat had veranderd, dus niet.
ik heb dit ook al eens met de mediaplayer gehad bij het maken van een c.d.tje.

kan iemand me vertellen hoe dit kan.
:confused:
 
Vaak worden de tracks op alfabetische volgorde gezet, als je zelf wilt bepalen wie waar komt te staan , dan moet je ze nummeren, begin bij 01 > 02 enz.
Plaats de nummers voor de titel.

groetjes speedtouch
 
bedankt voor de snelle reaktie, maar ze zijn niet op alfabetische volgorde gezet.
 
Staan er al nummers voor de titel !! kan je aangeven in welke volgorde de mp3's op de cd staan.
 
hoe bedoelt u staan er al nummers?
het is gewoon helemaal fout gegaan.
er staat zelfs 1 nr. 2x achter elkaar. en er zijn zelfs nrs. die ik helemaal niet in de lijst heb staan.
dus ik snap er niks van
 
er zijn zelfs nrs. die ik helemaal niet in de lijst heb staan

Met recordnow verwijs je naar een map om de mp3 bestanden te selecteren, heb je niet eerst een andere map aangeklikt, of stonden de mp3 file's nog in de lijst bij recordnow.
Geef de nummers vooraf een cijfer voor de titelsong, als het goed is zet hij ze dan wel op volgorde.

groetjes speedtouch
 
ik heb gewoon een nieuwe lijst gemaakt in record now.
ik haal de nrs. dan uit mijn mappen door met de rechtermuis : kopieeren naar record now aan te klikken.
als alles op de lijst in de goede volgorde staat klik ik branden aan.
ik denk niet dat je de nrs. apart kunt nummeren.
hoe zou dat dan moeten?
ik heb nog eens gekeken bij favorieten,waar ik de lijst heb bewaard, maar het klopt dus echt niet.
alvast bedankt voor de reaktie.

groeten.
 
Ik ken het programma niet, maar kan je de titel van een lied als je het in record now hebt gesleept niet veranderen? Dan kun je er in de titel een nummer voorzetten.
 
Je kan het ook vooraf wijzigen, klik met rechts op de mp3 en klik op "naam wijzigen" zet vervolgens een nummer voor de titel.
Voorbeeld:
01-laura_pausini-mi_perspectiva-mil.mp3
02-laura_pausini-viveme-mil.mp3
03-laura_pausini-escucha_atento-mil.mp3

Met gebruik van track-nummers moet het progamma alles in de juiste volgorde zetten.

Probeer het eens op die manier.
 
hallo mumzel en ook speedtouch
hardstikke bedankt voor jullie tips.
de tip van speedtouch ga ik de volgende keer uitproberen. het lijkt me een goeie tip en moet volgens mij mogelijk zijn. zo vaak maak ik geen mp3, dus ik heb uw tip genoteerd voor de volgende keer.


groeten en moet ik laten weten als het goed gegaan is? :
thumb: :thumb:
 
ik heb nog een vraag aan speedtouch.
ik weet wel niet of ik dit op deze manier kan doen maar ga het toch proberen.
ik heb n.l. via uw bericht de ad-aware gedownload, ook de taalmodule en geinstalleerd.
maar wat ik ook doe, ik krijg alleen de engelse taal.
wat doe ik verkeerd?
ja, ik ben een leek, maar heb toch alles gedaan wat werd opgedragen.

b.v.d.

groeten :( :(
 
Heb je deze volgorde aangehouden:

Download en installeer de taalmodule.
Klik bovenaan op het tweede icoontje "Opens The Ad-Aware Configuration Window" (tandwieltje).
Klik links op de knop "Interface". In het scherm "Interface Settings" kies je bij Language file voor "Dutch".
Klik op de knop "Proceed".
 
hallo speedtouch. gisteravond div. keren gedaan wat u adviseerd, maar het lukte niet.
net nogmaals gedaan en het is gelukt.:thumb:
raar maar waar.
toch hetzelfde gedaan, is toch simpel om de aanwijzingen te volgen. maar de aanhouder wint.
en nou ga ik eens checken op spy...bedankt en tot de volgende vraag.
te gekke site overigens, ik heb net als vele anderen vaker vragen en weet nu waar ik terecht kan.
en ook de antwoorden op de problemen van anderen zijn altijd interessant!!
 
Blij dat het gelukt is en dat het naar wens was :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan