Hallo,
Ik moet een heel stel nieuwe records invoeren in een tabel. Graag zou ik dit willen automatiseren met een (voor ingevuld) formulier. Hopelijk is dat mogelijk.
De records die ik moet invoeren zijn als volgt ingedeeld:
klantnummer - boekjaar - rekeningnummer - bedrag
Per klant moeten er altijd 10 vaste rekeningnummers, met verschillende bedragen ingevuld worden.
Het handigst zou zijn als ik 1 formulier per klant heb, waarop ik eenmalig het klantnummer en boekjaar invul, en vervolgens alleen de bedragen hoef in te vullen bij de 10 vaste rekeningnummers.
Feitelijk worden er dus op het formulier 10 records vastgelegd.
Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dit op 1 formulier kan doen
Ik heb de gegevens nodig om in een kruistabel te analyseren.
Ik hoop dat de bedoeling duidelijk is, en dat er iemand is die mij de goede kant op kan helpen.
Alvast bedankt,
Erik
Ik moet een heel stel nieuwe records invoeren in een tabel. Graag zou ik dit willen automatiseren met een (voor ingevuld) formulier. Hopelijk is dat mogelijk.
De records die ik moet invoeren zijn als volgt ingedeeld:
klantnummer - boekjaar - rekeningnummer - bedrag
Per klant moeten er altijd 10 vaste rekeningnummers, met verschillende bedragen ingevuld worden.
Het handigst zou zijn als ik 1 formulier per klant heb, waarop ik eenmalig het klantnummer en boekjaar invul, en vervolgens alleen de bedragen hoef in te vullen bij de 10 vaste rekeningnummers.
Feitelijk worden er dus op het formulier 10 records vastgelegd.
Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dit op 1 formulier kan doen
Ik heb de gegevens nodig om in een kruistabel te analyseren.
Ik hoop dat de bedoeling duidelijk is, en dat er iemand is die mij de goede kant op kan helpen.
Alvast bedankt,
Erik