Recover partitie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeB

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Hey,

Ik heb een computer gekocht die al voorgeinstalleerd was, en nu zijn er 3 partities. C:,D:, En Recover

Waarvoor is dit recover? Het neemt namelijk 9 gigabyte in.

Kan ik deze partitie ook weghalen zodat ik meer ruimte krijg op c: of d:? Zo ja, hoe?

Ja, met o.a Partition Magic kan je dit weghalen.
Vervalt de garantie dan niet??

Kan de garantie vervallen als je je harde schijf formateerd of partities veranderd? Volgens mij niet hoor.
Maar hoe werkt dat partionmagic dan, en raak ik bestanden kwijt die niet op die recover partitie staan?

Die recover-partitie heb je nodig om de boel weer te installeren of te herstellen als dat nodig is. Als je PC nog garantie heeft en je zou een beroep moeten doen op de winkelier en ze zien dat je die partitie niet meer hebt, gaan ze wel vragen stellen ...

Groetjes,
Bennie

Je moet wel zorgen dat je een windows versie op cd hebt en de drivers voor je hardware. Als je dit hebt kun je de partitie of alleen de datie op de partitie verwijderen.

Geplaatst door MikeB
Kan de garantie vervallen als je je harde schijf formateerd of partities veranderd? Volgens mij niet hoor.
Maar hoe werkt dat partionmagic dan, en raak ik bestanden kwijt die niet op die recover partitie staan?

Laat eens zien wat er op die partitie staat.

Van mijn PC heb ik die partitie ook gelijk er van af gesloopt en toen die een keertje terug moest, deden ze heel moeilijk. De garantie was vervallen omdat ik dit gedaan had. Stond in de voorwaarden.
Dus ff een jaartje wachten zou ik zo zeggen.
En hoe Partition Magic werkt, dan kan ik via dit forum niet 123 uitleggen, daar moet je gewoon mee oefenen op een oude PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan