recoverschijf voor hp compaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertje21

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
mijn dochters laptop is gecrashst en ze heeft geen recovery cd gemaakt
Ook heeft ze de originele cd van xp niet omdat ze de laptop bij ontslag van vorige baas heeft meegekregen
heb wel een nummer op de acherkant van de laptop.
Ik heb dus 3 of 4 recovery cd's nodig voor de hp-compaq nc 6120 en ook graag het instructieboekje
Wie kan me hieraan helpen??
Zou het fijn vinden dat het me lukt want de laptop is naar een erkend bedrijf geweest en die zei dat er een nieuwe schijf in moest en nu wil ik ze natuurlijk een poepje laten ruiken.....
bij voorbaat dank
Groeten Truus Haster

Recovery zou mogelijk handig zijn, maar niet echt nodig. Daar je de Windows key hebt (achter op de laptop) kun je een willekeurige XP CD pakken en installeren.

Download wél eerst SP2 en installeer in de volgende volgorde:

XP erin en formatteer, installeer nu XP
SP2
dán pas het WWW op en Windows bijwerken
nú je virusscanner installeren.

Vermoedelijk staat een aantal apparaten in apparaatbeheer met cirkels / uitroeptekens. Ga middels een progje als EVerst Home of Belarc op zoek naar de juiste drivers.

Laatst bewerkt:
Of haal de benodigde drivers voor de laptop even rechtstreeks van de site van HP

Of haal de benodigde drivers voor de laptop even rechtstreeks van de site van HP

idd. da's nog de meest handige optie. Da's dan tevens dé download voor de moederbord drivers. Daarmee verandert de opstart volgorde zoals ik die adviseerde in:

Download wél eerst SP2 en installeer in de volgende volgorde:

1. XP erin en formatteer, installeer nu XP

2. nu de moederbord drivers: (chipset / (W)LAN / geluid / video (?) )

3. SP2
4. dán pas het WWW op en Windows bijwerken
5. nú je virusscanner installeren.
6. alle eventuele hardware bijwerken die nog met kruis(z)en / cirkels vermeld staat
7. overige software

Laatst bewerkt:
alles even proberen

Pasja

Ik zal al je raad opvolgen en je hoort natuurlijk nog of het allemaal gelukt is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan