Recovery CD downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Ik heb bij mijn PC een recovery CD gekregen, alleen ben ik deze nu kwijt!! Enig idee waar ik deze kan downloaden als ze ergens online staan?

Compaq Presario 5371 EA, Win XP home.

Laatst bewerkt:
Recovery cd zijn niet te downloaden, moet je toch bij compaq zijn.

Ok, op Helpmij, Tweakers en Eprog zeggen ze dat ik bij Compaq moet zijn. Ben ik niet zo blij mee want daar gaat wat tijd overheen, als iemand nog een alternatief weet sta ik daar wagenwijd voor open.
Bedankt voor de hulp.

XP home kopen en installeren.

als je de compac service lijn beld en je hebt nog recht op ondersteuning ect dan zou je in theorie binnen 3 werkdagen de cd binnen moeten hebben.

Geplaatst door puppie
XP home kopen en installeren.

Ik heb
95
98 SE
2k
XP h
XP p
2k3 EE

Dan ga ik niet XP home kopen, want ik heb um al...

Geplaatst door tazman
als je de compac service lijn beld en je hebt nog recht op ondersteuning ect dan zou je in theorie binnen 3 werkdagen de cd binnen moeten hebben.

Dat recht heb ik, aha... Ik moet hem eigenlijk NU hebben vandaar dat ik er zo op hamer, ik zoek me een ongeluk. 3 dagen is beter dan niets, ik zal iig even bellen (en kijken of dat 24/7 is).

Thx

[edit]
Bereikbaar ma t/m vrij van 08.30 uur tot 18.00 uur en zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur*

* Voor urgente vragen buiten de openingstijden van de helpdesk kunt u ook de Engelstalige Helpdesk in Houston (USA) bellen: 001 880 6526672 (tegen normaal geldend tarief)

Ja dahag...
[/edit]

Laatst bewerkt:
Misschien kan iemand met dezelfde pc en met een breedband verbinding een image trekken? Lijkt me toch niet zo'n moeite... Ik heb een oude aldi bak

Jah, idd. Owjah, 1 ding. Op tweakers heb ik voor dezelfde topic vraag een waarschuwing te pakken. Naar mijn wete vraag ik om een recovery cd waar geen Windowsversie op staat en alleen de aanspreking van de D:\. De CD bevat <50 MB aan gegevens.

Als iemand hier een image heeft wil ik die heeel graag hebben.

Nee die mod had z'n dag niet denk;)
En illegaal? denk het niet, zulke recovery cd's werken naar mijn weten alleen maar op de bedoelde pc's. Zou wat wezen...:D

PS.Ik las gisteren pas je mail:o
(ik heb geen idee btreffende die sneltoets/swf, maar dat kun je als je wil persoonlijk vragen aan de maker @irc)

Die mod + een ander werden aardig boos, maarja...

(:pok, op het moment zit ik in 2k3 zonder dat programma maar als ik na de format terug ben ik XP zal ik nog eens kijken dan, ik vond hem toch wat veel blokken)

Ik zal eens zoeken, ooit een compaq op het werk gehad die gestolen is, moet nog ergens een cd hebben

Groeten Oossie

Die recovery cd's en images zijn heel "persoonlijk" op je pc toegespitst.Je moet dan al een tweelingps zien te vinden maw vergeet het maar....
tenzij het een pcprive project is...misschien dan bij een van je collega's.
Er zit niet anders op dan w8en.

greetz
H

Gevonden, CD Quick restore Doe mij ff via mail je adres, gooi ik hem als kerstkaart op de bus. heb je hem maandag in huis. Ik heb er toch niets aan.

Groeten Oossie

?

Ben nieuwschierig of het werkt...suc6...laat je het ff weten?

H

Kan het altijd proberen, bedankt in ieder geval! Is altijd nog sneller dan de helpdesk, die is maandag pas weer te bereiken ( of ik moet "ff" naar Houston bellen :eek: ).

Ga maar vast voor de brievenbus liggen, laat wel even weten of het gelukt is.

Groeten Oossie

Haha, dat doet mijn hond wel voor me :D.

04150004.jpg

Geplaatst door XP_PC
Haha, dat doet mijn hond wel voor me :D.

Het is dat je zegt dat het een hond is... :cool: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan