HighQualitYY
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 jan 2008
Ok, dit is het verhaal: De buurvrouw kwam aan met haar laptop en zei tegen mij: Cliff, kan jij deze laptop even helemaal leegmaken, formatteren, en windows opnieuw installeren? Ik zei: Oké, het is toch vakantie...
Buurvrouw gaf mij dus de laptop + een stapeltje CD's.
Het is een Acer Aspire 3000 laptop, er zat 1 system CD bij, 3 recovery CD's voor windows XP Nederlands, 3 recovery CD's voor windows XP English, en 3 recovery CD's voor windows XP Français.
Dit is het probleem: Ik heb dus in het BIOS ingesteld dat bij Boot, CD-rom/DVD drive bovenaan staat, de instellingen opgeslagen en de laptop opnieuw opgestart, met de system CD erin. Toen gaf hij ongeveer 1 min lang een zwart scherm met een knipperende '_' weer in de linksbovenhoek.(zonder de ' ') Daarna ging hij gewoon door met normaal windows XP opstarten.
Ik probeerde hetzelfde met recovery cd 1 van de nederlandse windows xp, maar er gebeurde precies hetzelfde.
Ik heb alt + F10 ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet..
Ik heb de CD-drive getest met een andere CD, en hij las hem gewoon goed.
Kan iemand mij helpen met dit probleem? Ik zou dat heel fijn vinden
Cliff
Buurvrouw gaf mij dus de laptop + een stapeltje CD's.
Het is een Acer Aspire 3000 laptop, er zat 1 system CD bij, 3 recovery CD's voor windows XP Nederlands, 3 recovery CD's voor windows XP English, en 3 recovery CD's voor windows XP Français.
Dit is het probleem: Ik heb dus in het BIOS ingesteld dat bij Boot, CD-rom/DVD drive bovenaan staat, de instellingen opgeslagen en de laptop opnieuw opgestart, met de system CD erin. Toen gaf hij ongeveer 1 min lang een zwart scherm met een knipperende '_' weer in de linksbovenhoek.(zonder de ' ') Daarna ging hij gewoon door met normaal windows XP opstarten.
Ik probeerde hetzelfde met recovery cd 1 van de nederlandse windows xp, maar er gebeurde precies hetzelfde.
Ik heb alt + F10 ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet..
Ik heb de CD-drive getest met een andere CD, en hij las hem gewoon goed.
Kan iemand mij helpen met dit probleem? Ik zou dat heel fijn vinden
Cliff